Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

23.8 C
Nicosia
Τρίτη 29 Απριλίου 2025 | 15:20

Απόπειρα παραπλάνησης συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας στην Κύπρο

Η Primetel εφιστά την προσοχή του κοινού με αφορμή νέο σοβαρό περιστατικό απόπειρας παραπλάνησης ανυποψίαστων συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, στην Κύπρο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, επιτήδειοι διενεργούν κλήσεις από ενδεχομένως πλασματικούς αριθμούς με στόχο την οικονομική τους εξαπάτηση.

Oι ενοχλητικές κλήσεις πραγματοποιούνται από εθνικούς, αλλά και αριθμούς που αντιστοιχούν σε διάφορες χώρες οι οποίοι αλλάζουν ή μετακυλούν σε άλλες αριθμήσεις, κατά τη συνήθη πρακτική παρόμοιων περιστατικών απάτης.

Οι επιτήδειοι προσπαθούν να εκμαιεύσουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και πληροφορίες από τους συνδρομητές υποκρινόμενοι υπαλλήλους τραπεζών η πολυεθνικών οργανισμών (π.χ. Microsoft, Amazon).

Η Primetel διαβεβαιώνει ότι λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των συνδρομητών της. Μεταξύ άλλων εφαρμόζει φραγή στις αριθμήσεις που εμπλέκονται στο εκάστοτε περιστατικό. Συμβουλεύει επίσης το κοινό να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό στην περίπτωση που λάβει τέτοιου είδους κλήσεις, δεδομένου ότι το φαινόμενο είναι πιθανόν να συνεχιστεί.

Ειδικότερα, συστήνει στους συνδρομητές να μην ανταποκρίνονται και να μην καλούν πίσω τους άγνωστους αριθμούς, να μην δίνουν τα προσωπικά τους ή άλλα ευαίσθητα δεδομένα, σε καμία περίπτωση, να ενημερώνουν αμέσως τις αρμόδιες αρχές (Γραφείο Καταπολέμησης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Αστυνομίας τηλ. 22607250 & 22808200, Γραμμή Επικοινωνίας του Πολίτη τηλ. 1460), καθώς και τον τηλεπικοινωνιακό τους πάροχο.

Οι συνδρομητές της Primetel μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση στον αριθμό 133 (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών) ή να χρησιμοποιήσουν ένα από τα κανάλια επικοινωνίας και εξυπηρέτησης όπως Facebook messenger, WhatsApp, Viber, email καθώς και Live chat.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!