Κέρδη 40,1 εκατομμυρίων ευρώ παρουσίασε η Eurobank Κύπρου για το 2020, έναντι 44,5 εκατομμυρίων ευρώ το 2019.
Ο δείκτης Κεφαλαιακής Επάρκειας (Capital Adequacy Ratio) όπως και ο δείκτης κοινών μετοχών (CET1) της Τράπεζας ανέρχεται στο 26,2%, ενώ ο δείκτης Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων (NPE ratio στη βάση των οδηγιών της Ευρωπαϊκής Αρχής Τραπεζών, είναι ιδιαίτερα χαμηλός, στο 3,2%.
Οι καταθέσεις φτάνουν στα €5.484 εκ. και ο δείκτης δανείων προς καταθέσεις (εξαιρουμένων των δανείων που εξασφαλίζονται με καταθέσεις), ανέρχεται στο 33%. Ο δείκτης του κόστους προς τα έσοδα, ανέρχεται στο 37%.
Σύμφωνα με δελτίο τύπου της Eurobank Κύπρου που συνοδεύει τα οικονομικά της αποτελέσματα, “η Eurobank Κύπρου, είναι έτοιμη να στηρίξει και να συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη που αναμένεται το 2021 παρά τις προκλήσεις που παρουσιάζονται με τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στην παγκόσμια οικονομία αλλά και στην κοινωνία και στις επιχειρήσεις στην Κύπρο”.
Συνεχίζει πως, “από την αρχή της κρίσης θέσαμε επιτυχώς σε εφαρμογή το σχέδιο επιχειρηματικής συνέχειας με στόχο τη συνεχή εξυπηρέτηση και υποστήριξη των πελατών μας. Σε αυτό το πλαίσιο επανεξετάζουμε διαρκώς τα δεδομένα και προσαρμόζουμε τις ενέργειές μας αναλόγως, προβαίνοντας σε όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις για να προσφέρουμε καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας”.
Πρόσθετα, αναφέρει ότι, “με όπλα την ισχυρή της κεφαλαιακή επάρκεια, την σημαντική πλεονάζουσα ρευστότητα και την επαναλαμβανομένη κερδοφορία της, η Τράπεζα είναι δίπλα στους πελάτες της και συνεχίζει να τους στηρίζει με προσαρμοσμένα προγράμματα χρηματοδότησης και προϊόντα αλλά και συμμετέχοντας σε όλα τα κυβερνητικά σχέδια στήριξης”.
Καταλήγει πως, “η Τράπεζα συνεχίζει να βρίσκεται σε μια πορεία τεχνολογικής αναβάθμισης για τη μετεξέλιξη της σε έναν σύγχρονο πελατοκεντρικό Οργανισμό που προσφέρει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες με απρόσκοπτη εμπειρία στους πελάτες της. Στο 2021, θα συνεχίσει τον εκσυγχρονισμό των διαδικασιών της και θα ενισχύσει περαιτέρω τις καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες της, αποσκοπώντας στην περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών με έναν ολιστικά επανασχεδιασμό των τραπεζικών συναλλαγών τους”.