Η SOFTSWISS, παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία λύσεων iGaming, δημοσίευσε την Έκθεση Τάσεων iGaming 2026, την τέταρτη ετήσια μελέτη της που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την NEXT.io. Η έκθεση αποτελεί έναν χάρτη στρατηγικής, βασισμένο σε δεδομένα, για τους παρόχους, τους προμηθευτές και τους ενδιαφερόμενους φορείς του κλάδου που προετοιμάζονται για την επόμενη φάση της εξέλιξης της αγοράς.
Η μελέτη, η οποία βασίζεται σε έρευνα σε πάνω από 350 επαγγελματίες του iGaming και σε ανάλυση πάνω από 120.000 τίτλων μέσων ενημέρωσης μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), είναι μία από τις πιο ολοκληρωμένες επισκοπήσεις του παγκόσμιου τοπίου iGaming μέχρι σήμερα. H έκθεση συνδυάζει ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους έρευνας, συμπεριλαμβανομένων ανεξάρτητων αναλύσεων από την Kantar, τον κορυφαίο ερευνητικό οργανισμό, καθώς και εσωτερικών γνώσεων από 30 ειδικούς της SOFTSWISS.
Καλύπτοντας βασικές παγκόσμιες περιοχές και τομείς της βιομηχανίας —όπως το μάρκετινγκ, τη ρύθμιση, την τεχνολογία, τον υπεύθυνο τζόγο, την κυβερνοασφάλεια και την τεχνητή νοημοσύνη— η Έκθεση Τάσεων iGaming 2026 προσφέρει μια εις βάθος ματιά στους παράγοντες που οδηγούν τον μετασχηματισμό της αγοράς.
- Η AI γίνεται λειτουργική: Η αντιλαμβανόμενη σημασία της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) βαθμολογήθηκε με 41/10 το 2025 (από 8.15 πέρυσι). Το 56% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα κατατάσσουν την ενσωμάτωση της AI ως μία από τις τρεις κορυφαίες επιχειρηματικές τους προτεραιότητες.
- Brand έναντι Bonus: Η κυριαρχία του Influencer marketing έχει μειωθεί κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες από το 2023. Αντίθετα, η φήμη και η εμπιστοσύνη στο brand διαδραματίζουν πλέον μεγαλύτερο ρόλο στην προσέλκυση παικτών από ό,τι τα μπόνους.
- Αναμόρφωση του marketing: Οι πάροχοι στρέφονται από τις τακτικές που βασίζονται μόνο στην απόδοση (performance-only) σε οικοσυστήματα καθοδηγούμενα από το brand. Οι εταιρείες iGaming παρακολουθούν πλέον μετρήσεις όπως το Top of Mind και η Πρόθεση Αγοράς (Purchase Intent) ως στρατηγικούς δείκτες απόδοσης.
- Αναμόρφωση ρυθμιστικού πλαισίου: Νέες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Βραζιλίας, της Φινλανδίας και της Γαλλίας, μεταβαίνουν σε ανταγωνιστικά μοντέλα αδειοδότησης, ενώ χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Λιθουανία εισάγουν πιο αυστηρούς ελέγχους στη διαφήμιση.
- Υπεύθυνος στοιχηματισμός 2.0: Τα εργαλεία βασισμένα στην ΑΙ αναπτύσσονται για τον εντοπισμό συμπεριφορών κινδύνου σε πραγματικό χρόνο – ένα βήμα που πλέον αναμένεται από τις ρυθμιστικές αρχές σε δικαιοδοσίες όπως το Οντάριο και η Ελλάδα.
- Κυβερνοασφάλεια ως βασική μέτρηση: Τα περιστατικά ηλεκτρονικού «ψαρέματος» (phishing) έχουν αυξηθεί κατά 180% από το 2023, ενώ το 35% των μικρότερων παρόχων αναφέρουν ανεπαρκή ανθεκτικότητα απέναντι σε κυβερνοεπιθέσεις, υπογραμμίζοντας τη σύνδεση μεταξύ εμπιστοσύνης και κανονιστικής συμμόρφωσης.
Η φετινή έκδοση εισάγει μια νέα ενότητα, αφιερωμένη στις Μικρο-Τάσεις (Microtrends), όπου διερευνώνται αλλαγές σε πρώιμο στάδιο και αναδυόμενες ιδέες με βραχυπρόθεσμες δυνατότητες. Αυτό το εξειδικευμένο κεφάλαιο αναδεικνύει τα μικρότερα σημάδια που διαμορφώνουν τις μελλοντικές ευκαιρίες της αγοράς.
Κάθε μικρο-τάση υποστηρίζεται από πραγματικά παραδείγματα και περιφερειακές μελέτες περίπτωσης, αποδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο οι διορατικοί πάροχοι και προμηθευτές μπορούν να αξιοποιήσουν αυτές τις κινήσεις προτού φτάσουν στην ευρεία αποδοχή.
Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης μια περιφερειακή επισκόπηση που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την NEXT.io, καλύπτοντας την αναπροσαρμογή της Ευρώπης, τη μετρημένη ανάπτυξη της Βόρειας Αμερικής, την καθοδηγούμενη από τη συμμόρφωση εκτέλεση στη Νότια Αμερική και το μοντέλο ελεγχόμενης καινοτομίας της Ασίας.
Ο Ivan Montik, Ιδρυτής της SOFTSWISS, σχολιάζει: «Τα τελευταία χρόνια, ο τομέας έχει πια ωριμάσει. Αυτό που έχει σημασία πλέον είναι η πειθαρχημένη κερδοφορία, η λειτουργική ανθεκτικότητα και η ικανότητα να παρέχουμε διαχρονική αξία στον παίκτη. Αυτή η τέταρτη έκδοση αντικατοπτρίζει αυτή τη στροφή. Εξετάζουμε τις μακρο-τάσεις που αναδιαμορφώνουν τον κλάδο, τις τακτικές και τεχνολογίες σε μικρο-επίπεδο που βελτιώνουν την απόδοση, καθώς και την περιφερειακή επισκόπηση που αναπτύξαμε με την NEXT.io. Συνολικά, αυτά τα κεφάλαια παρέχουν μια δομημένη άποψη για το τι θα διαμορφώσει το 2026 και τις αποφάσεις που απαιτούνται από παρόχους, προμηθευτές και συνεργάτες».
Η περσινή έκδοση της Έκθεσης Τάσεων προσέλκυσε σημαντική προσοχή από τον κλάδο, με πάνω από 13.000 λήψεις, επιβεβαιώνοντας την αξία της ως ένας από τους πιο σεβαστούς και αξιόπιστους αναλυτικούς πόρους του τομέα.
Οι πάροχοι και οι επαγγελματίες του κλάδου μπορούν να κατεβάσουν την Έκθεση Τάσεων iGaming 2026 εδώ.



