Η αναγνώριση της ανάγκης «επανένταξης της αγωγής του πολίτη» στην εκπαίδευση ενισχύει τη θέση του ότι η υφιστάμενη, οριζόντια διδασκαλία του μαθήματος έχει αποτύχει, όπως άλλωστε καταδεικνύεται και σε ειδικές, διεθνείς έρευνες, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Πτυχιούχων Πολιτικής Επιστήμης (ΣΥΠΟΛΕ).
Σημειώνει με ενδιαφέρον, όπως αναφέρει, την τοποθέτηση της Υπουργού Παιδείας για «επανένταξη της αγωγής του πολίτη» στο πλάνο που εφαρμόζει για εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και ζητά διευκρινίσεις για τον τρόπο εφαρμογής της συγκεκριμένης παραμέτρου της προτεινόμενης μεταρρύθμισης.
Συγκεκριμένα, ο Σύνδεσμος ζητά διευκρινίσεις από το Υπουργείο για τον τρόπο «επανένταξης της αγωγής του πολίτη» στις προτεινόμενες αλλαγές, ώστε να υπάρχει ουσιαστικό και μετρήσιμο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.
Αναφέρει, παράλληλα, ότι η επανένταξη του αυτοτελούς μαθήματος Πολιτικής Αγωγής, που αποτελεί πάγια θέση του, μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, καθώς συνδέεται με την επιτακτική ανάγκη μετάβασης από το εξετασιοκεντρικό, σήμερα, μοντέλο, σε ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό πλαίσιο, που να ενισχύει τόσο την κριτική σκέψη όσο και την βιωματική απόκτηση δεξιοτήτων.
Ο Σύνδεσμος σημειώνει, τέλος, ότι στηρίζει και θα συνεχίσει να στηρίζει τις προσπάθειες για εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος, φτάνει αυτές να ενσωματώνουν ουσιαστικές αντί επικοινωνιακές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των σχολείων.