25.8 C
Nicosia
Τετάρτη 16 Ιουλίου 2025 | 0:18

Γιατί το LinkedIn δείχνει παλιές αναρτήσεις

Πολλοί χρήστες του LinkedIn αναρωτιούνται το τελευταίο διάστημα γιατί βλέπουν αναρτήσεις που έχουν γίνει στην πλατφόρμα πριν από δύο ή τρεις εβδομάδες στην κορυφή της ροής τους.

«Τι συμβαίνει στο LinkedIn;», έγραψε πρόσφατα ο Tim Vanderhook, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας τεχνολογίας διαφημίσεων Viant. «Έχουμε 2025 και κανείς δεν περιμένει 3 εβδομάδες για να ”μάθει» κάτι”».

Τι έχει όντως συμβεί; Η VP διαχείρισης Προϊόντων του LinkedIn, Gyanda Sachdeva, μιλώντας στο Business Insider, εξήγησε ότι στα μέσα Ιουνίου, η πλατφόρμα «έτρεξε» μια τροποποίηση του αλγορίθμού της που σχεδιάστηκε για να δοκιμάσει αυτό που περιέγραψε ως «ένα νέο είδος αποτελεσματικού συνόρου» για να ελέγξει πόσο πρόσφατο πρέπει να είναι το περιεχόμενο στη ροή ώστε να παραμένει σχετικό για τον κάθε χρήστη, δηλαδή να τον αφορά.

Το LinkedIn διαφέρει από τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η άμεση ενημέρωση ή το να γίνει το υλικό viral δεν είναι τόσο σημαντικά χαρακτηριστικά όσο η διαβεβαίωση ότι ο χρήστης έχει ενημερωθεί ότι ένας από τους υποψήφιους πελάτες του βρήκε πρόσφατα νέα δουλειά σε άλλη εταιρεία ή ότι θα του φέρει στη ροή πληροφορίες που μπορεί να τον βοηθήσουν στο να τα πάει καλά στην επόμενη παρουσίασή του.

«Στόχος μας είναι να επιτύχουμε την ισορροπία μεταξύ του να σας δείχνουμε πάντα τις πιο σχετικές ενημερώσεις από το δίκτυό σας και από τους ανθρώπους που μπορούν να σας βοηθήσουν στην ανάπτυξή σας, ακόμα κι αν πρέπει να τροποποιούμε τον αλγόριθμο της πρόσφατης εμφάνισής σας κατά καιρούς», δήλωσε η Sachdeva, προσθέτοντας ότι οι πιο έμπειροι χρήστες του LinkedIn ήταν οι πρώτοι που παρατήρησαν τις αλλαγές επειδή οι ουρές των αναρτήσεων που ο αλγόριθμος αποφασίζει να τοποθετήσει στις ροές τους είναι μεγαλύτερες από αυτές των υπόλοιπων χρηστών.

Όσον αφορά το τι θεωρεί το LinkedIn «σχετικό», ο αλγόριθμος αναλύει μια σειρά από παράγοντες. Η επικαιρότητα είναι ένας από αυτούς. Υπάρχει επίσης το ιστορικό δραστηριότητας— το προφίλ των ατόμων και ο τύπος των αναρτήσεων που τείνει να διαβάζε,ι να αντιδράει ή να κοινοποιεί ο χρήστης. Κάποιος που εμφανίζεται στη ροή ενός χρήστη μπορεί να μην είναι υψηλού προφίλ, αλλά αν είναι σημαντικός για τον συγκεκριμένο χρήστη— όπως ο προϊστάμενός ή ένας πρώην συμμαθητής του. Επομένως, ο αλγόριθμος του προσδίδει αξιοπιστία. Η ροή σταθμίζει επίσης την εμπειρία: Για παράδειγμα, έχει το άτομο νώση του τομέα για τον οποίο τοποθετείται;

Σύμφωνα με την Sachdeva, το LinkedIn προσπαθεί να διαφοροποιήσει τις μετρήσεις που πραγματικά έχουν σημασία και για τους δημιουργούς περιεχομένου. «Στην πραγματικότητα, δεν έχει να κάνει τόσο με τα likes, τον χρόνο παρακολούθησης και τις διάφορες ενέργειες», είπε. «Αυτό που έχει να κάνει περισσότερο είναι αν δημιουργεί ευκαιρίες για εσάς και για το άτομο που κατανάλωσε το περιεχόμενο».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΓιατί το LinkedIn δείχνει παλιές αναρτήσεις