Η ζήτηση για φάρμακα απώλειας βάρους αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς στην Ινδία.
Οι εταιρείες Eli Lilly και Novo Nordisk ανταγωνίζονται για το μερίδιο της αγοράς, σύμφωνα με στοιχεία της ερευνητικής εταιρείας Pharmarack.
Το χάπι Mounjaro της Lilly, που κυκλοφόρησε στα τέλη Μαρτίου, διπλασίασε τις πωλήσεις του τον Ιούνιο σε 87.986 μονάδες ή 260 εκατομμύρια ρουπίες Ινδίας (3,03 εκατομμύρια δολάρια) σε σύγκριση με τον Μάιο, ανέφερε η Pharmarack.
Μεταξύ Μαρτίου και Μαΐου, η Lilly είχε πουλήσει 81.570 μονάδες Mounjaro στην Ινδία.