Στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της η Sunlight, μέλος του ομίλου Olympia, επαναπροσδιορίζει το όραμα και τις αξίες της μέσα από την νέα εταιρική της ταυτότητα.
Με σκοπό την κατάκτηση κυρίαρχης θέσης στην αγορά ως μία κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας στην παραγωγή μπαταριών και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, αναβαθμίζει το επιχειρηματικό της μοντέλο με στόχο να παρέχει καινοτόμες και “πράσινες” εφαρμογές αποθήκευσης ενέργειας για τους πελάτες της, σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Με τη νέα υπογραφή «POWER IS KNOWLEDGE» η εταιρεία δηλώνει την επιδίωξή της, να δημιουργήσει έναν οργανισμό που η δύναμή του βασίζεται στη γνώση. Για το σκοπό αυτό επενδύει περαιτέρω σε έρευνα και ανάπτυξη μέσα από τη δημιουργία νέου ερευνητικού κέντρου, ενώ ενισχύεται με νέα υψηλού επιπέδου στελέχη από το εξωτερικό και την εγχώρια αγορά.
Η αλλαγή της εταιρείας περιλαμβάνει το σύνολο της εταιρικής ταυτότητας καθώς και το λογότυπο που εμπνέεται από το μείγμα των χρωμάτων μπλε και κίτρινο, όπως οι τεχνολογίες μολύβδου (κίτρινο) που η εταιρεία έχει σημαντικά μερίδια διεθνώς, αλλά και λιθίου (μπλε) που αναφέρονται στις στρατηγικές της επενδύσεις. Παράλληλα συμβολίζει τις πόλεις ανά τον κόσμο στις οποίες διατηρεί παρουσία, τα εργοστάσιά της σε Ελλάδα, Ιταλία και Αμερική, και τη μέριμνά της για το περιβάλλον.
“Η νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί την αλλαγή που θέλουμε να φέρουμε σε όλο το οικοσύστημά της ενέργειας, προσφέροντας κορυφαίες λύσεις τεχνολογίας στον χώρο”, δήλωσε η Ιωάννα Γαβριελάτου, Διευθύντρια Marketing της Sunlight τονίζοντας: “Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε τα “Μεγάλα Δεδομένα” (Big Data) με τις εξελίξεις της τεχνολογίας (ενδεικτικά: Machine Learning, Customer Personalization) και να δημιουργήσουμε καινοτόμα προϊόντα που εξυπηρετούν τους πελάτες μας και βελτιώνουν τις ζωές όλων των ανθρώπων”.
Πηγή: naftemporiki.gr