Διπλή διάκριση απέσπασε η Mastercard στα φετινά Cyprus Retail & Sales Awards, κατακτώντας δύο βραβεία για στοχευμένες ενέργειες marketing που υλοποιήθηκαν στα τρία μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της Κύπρου, ενισχύοντας την εμπειρία των καταναλωτών και την αξία του brand.
Πιο συγκεκριμένα, η Mastercard απέσπασε:
- Αργυρή διάκριση στην κατηγορία «Προωθητική Ενέργεια», για την πρωτοποριακή καμπάνια που ενθάρρυνε τη χρήση καρτών Mastercard μέσα από διαδραστικά Touchpoints στα εμπορικά κέντρα, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να σκανάρουν τις αποδείξεις τους και να διεκδικήσουν δωροεπιταγές έως 500€. Η ενέργεια συγκέντρωσε περισσότερες από 75.000 συμμετοχές, αναδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής προσέγγισης.
- Χάλκινη διάκριση στην κατηγορία «Digital Εκστρατεία», για την ολιστική ψηφιακή επικοινωνία της καμπάνιας, η οποία περιλάμβανε ένα ολοκληρωμένο media plan, influencer marketing και δημιουργικό περιεχόμενο. Η καμπάνια ενίσχυσε τη σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό και συνέβαλε ουσιαστικά στην ενδυνάμωση της εικόνας του brand.
Η Ματίνα Τζώρτζη, Head of Communications & Consumer Marketing Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τις φετινές διακρίσεις, οι οποίες επιβεβαιώνουν τη διαρκή δέσμευσή μας για καινοτομία και δημιουργία ουσιαστικής αξίας για τους κατόχους καρτών μας. Μέσα από στρατηγικές πρωτοβουλίες, στόχος μας είναι να προσφέρουμε ανεκτίμητες εμπειρίες και να ενισχύουμε τον δεσμό μας με το καταναλωτικό κοινό.»
Η Mastercard συνεχίζει να επενδύει σε τεχνολογικά προηγμένες και δημιουργικές λύσεις, που ενισχύουν την καθημερινότητα των καταναλωτών και προσφέρουν αξία τόσο στους συνεργάτες όσο και στους κατόχους των καρτών της.