Με θέματα που αφορούν τις Υπηρεσίες Κοινωνικής Ευημερίας ενισχύεται ο Ψηφιακός Βοηθός, προσφέροντας στους πολίτες άμεση, αξιόπιστη και συνεχή εξυπηρέτηση, σε 24ωρη βάση.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υφυπουργείου Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, από σήμερα οι πολίτες μπορούν να λαμβάνουν απαντήσεις σε ερωτήματα που σχετίζονται με τις ακόλουθες κατηγορίες:
Βία στην Οικογένεια – Βία κατά των Γυναικών
Διαχείριση Περιουσίας Ανίκανων Προσώπων
Επιθεωρήσεις Προγραμμάτων Κοινωνικής Φροντίδας (π.χ. δομές που φροντίζουν παιδιά και ενήλικες ΑμΕΑ σε 24ωρη και μη βάση, Παιδοκομικοί σταθμοί κ.λπ.)
Κυπριακή Εθνική Πλατφόρμα για τους Ρομά
Θύματα Εμπορίας εγκληματικών ενεργειών και τρομοκρατίας
Κοινωνικές Παροχές
Γονική Μέριμνα
Νεανική Παραβατικότητα
Κρατικά Ιδρύματα
Προληπτικές Υπηρεσίες προς την Οικογένεια
Προστασία και Ευημερία Παιδιών
Υπεύθυνος Προσωπικών Δεδομένων στις Υπηρεσίες Κοινωνικής Ευημερίας
Σεξουαλική Κακοποίηση – Εκμετάλλευση ανηλίκων
Συγχρηματοδοτούμενο Έργο «Προίκα του Μωρού»
Σχέδια Κρατικών Ενισχύσεων
Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (2021-2026)
Υιοθεσίες – Διακρατικές
Υπηρεσίες Κοινωνικής Φροντίδας
Συμβάσεις της Χάγης
Όπως σημειώνεται, πρόσβαση στον Ψηφιακό Βοηθό παρέχεται τόσο μέσω της πύλης gov.cy όσο και μέσω της εφαρμογής «Ψηφιακός Πολίτης».
Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν τα ερωτήματά τους, είτε γραπτώς είτε προφορικά, αξιοποιώντας τη δυνατότητα φωνητικού βοηθού.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μέχρι σήμερα, σε διάστημα πέντε (5) μηνών λειτουργίας, ο Ψηφιακός Βοηθός έχει απαντήσει σε πέραν των 90.000 ερωτήσεων πολιτών μέσω της πύλης gov.cy. ενώ σταδιακά, και με την προσθήκη νέων θεματικών, εξελίσσεται σε ένα πολύτιμο εργαλείο πληροφόρησης και υποστήριξης για την καθημερινότητα του πολίτη, διευκολύνοντας, απλουστεύοντας και επιταχύνοντας την αλληλεπίδρασή του με το δημόσιο.
Το σύνολο των θεματικών, στις οποίες ανταποκρίνεται ο Ψηφιακός Βοηθός μέχρι σήμερα βρίσκεται στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.gov.cy/o-psifiakos-voithos/.