Η Burberry pLC ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις λιανικής στο γ΄ τρίμηνο της χρήσης 2021, μειώθηκαν αντίστοιχα με τις εκτιμήσεις της, αλλά περισσότερο από ό,τι ανέμενε η αγορά.
Η Burberry ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις για τις 13 εβδομάδες μέχρι τις 26 Δεκεμβρίου, μειώθηκαν 9% στη διάρκεια της περιόδου, ενώ αυξήθηκαν 3% στο γ΄ τρίμηνο της χρήσης 2020.
Οι εκτιμήσεις έκαναν λόγο για πτώση 7%.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις για το έτος αναμένεται να υποχωρήσουν 10% κατά μέσο όρο.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα έσοδα λιανικής μειώθηκαν στα 688 εκατ. στερλίνες (938 εκατ. δολάρια) σε σχέση με τα 719 εκατ. στερλίνες πριν από ένα χρόνο.
Επίσης, η Burberry τόνισε πως οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν 11% στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, με ισχυρή ανάπτυξη στην ενδοχώρα της Κίνας και στην Κορέα.
Ωστόσο, οι πωλήσεις λιανικής στην Αμερική υποχώρησαν 8%.
“Αναμένουμε ότι οι υποκείμενες αποδόσεις στο δ΄ τρίμηνο θα δείξουν συνέχιση της προόδου σε στρατηγικές προτεραιότητες”, ανέφερε η Burberry.