Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

18.8 C
Nicosia
Τρίτη 29 Απριλίου 2025 | 23:06

Mεγάλη επιτυχία η εν εξελίξει ψηφιακή εκστρατεία του προορισμού Πάφος

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου σε συνεργασία με τους ξενοδόχους, την Hermes airports και την Ελληνική Τράπεζα και  με την στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού έχει σε εξέλιξη ψηφιακή  εκστρατεία σε διάφορες χώρες.

Η εν λόγω εκστρατεία άρχισε στα μέσα Φεβρουαρίου και μέχρι τα τέλη Απριλίου διεκπεραιώνεται με ιδιαίτερη ένταση λόγω περιόδου κρατήσεων. Αναμένεται να συνεχίσει καθ’ όλη την διάρκεια της σεζόν και να ολοκληρωθεί περί τα τέλη Νοεμβρίου 2025.

Aγορές στόχευσης αποτελούν υφιστάμενες ή ανερχόμενες αγορές όπως αυτές  του  Η.Β, Γερμανίας, Αυστρίας, Ολλανδίας, Γαλλίας, Πολωνίας, Ισραήλ και άλλες.

Για αποτελεσματικότερη  στόχευση,  έχουν δημιουργηθεί μικρής διάρκειας βιντεάκια και νέα μπανεράκια που παρουσιάζουν τον προορισμό “Πάφος” με απώτερο στόχο να  αναβαθμίσουν την αναγνωρισιμότητα  του προορισμού και την διαδικτυακή παρουσία της επαρχίας Πάφου και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα.  Μέσα από αυτή την ψηφιακή  εκστρατεία  η  ΕΤΑΠ Πάφου στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό με προκαθορισμένο προφίλ λαμβάνοντας υπόψη αριθμό ανταγωνιστικών  προορισμών, ενώ η στόχευση επικεντρώνεται σε πιθανούς ταξιδιώτες με ενεργό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν.    

Η εκστρατεία μέχρι σήμερα  σημειώνει μεγάλη επιτυχία και υπερκαλύπτει τους στόχους της.  Ενδεικτικά έχουν ήδη διαμοιραστεί άνω των 5 εκατομμυρίων διαφημιστικών μηνυμάτων στα διάφορα κανάλια επικοινωνίας και πέραν των 2,5 εκατομμυρίων μοναδικοί πιθανοί επισκέπτες από τις στρατηγικές αγορές έχουν γίνει αποδέκτες των μηνυμάτων της ηλεκτρονικής εκστρατείας. Παράλληλα έχουν επιτευχθεί άνω των 1,2 εκατομμυρίων ολοκληρωμένες θεάσεις των διαφημιστικών videos και έχουν υπερκαλυφθεί οι στόχοι (KPIs) σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Η ΕΤΑΠ σημειώνει ότι η εκστρατεία αυτή συμβάλει σημαντικά στην προώθηση του προορισμού ενώ παράλληλα υποστηρίζει τις προσπάθειες κυρίως ξενοδόχων για περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στην επαρχία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!