Η Deloitte ενημέρωσε το προσωπικό της ότι η παρουσία στα γραφεία της εταιρείας ή τον χώρο του πελάτη θα λαμβάνεται πλέον υπόψη στις αξιολογήσεις απόδοσης. Σε σχετικό email που απεστάλη στους εργαζόμενους και το βρέθηκε στην κατοχή των Financial Times αναφερόταν ότι «η παρουσία σε ένα γραφείο της Deloitte ή σε έναν πελάτη θα λαμβάνεται πλέον υπόψη στις… αξιολογήσεις της απόδοσής σας».
Το προσωπικό θα πρέπει να εξασφαλίζει «προσωπική συνεργασία 2-3 ημερών (50%) εβδομαδιαίως», προστίθεται στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο εστάλη από την Chief Talent Officer της εταιρείας, Katie Zinn.
Η εντολή επιστροφής στο γραφείο είχε ήδη τεθεί σε εφαρμογή στο τμήμα εδώ και αρκετούς μήνες. Αλλά η πολιτική αυτή σημαίνει ότι η Deloitte θα εξετάζει πλέον την παρουσία στο πλαίσιο της ετήσιας αξιολόγησης της απόδοσης, η οποία ξεκινά τον Ιανουάριο κάθε έτους και χρησιμοποιείται για τον καθορισμό των μπόνους, σύμφωνα με ανθρώπους της εταιρείας. Οι αξιολογήσεις απόδοσης χρησιμοποιούνται από όλες τις μεγάλες εταιρείες σχετικής δραστηριότητας, τις επονομαζόμενες Big Four (Deloitte, EY, KPMG, and PwC), προκειμένου να καθοριστεί το bonus.
Είναι η επιστροφή στο γραφείο η νέα τάση;
Πολλές εταιρείες γίνονται ολοένα και πιο αυστηρές όσον αφορά την παρουσία των στελεχών στο γραφείο, καθώς τα στελέχη απομακρύνονται από την τάση της εποχής της πανδημίας για ευέλικτη εργασία.
Οι εταιρείες αυτού του τύπου, που παρέχουν ελεγκτικές, φορολογικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες, πρωτοστατούν στις εκκλήσεις για πλήρη επιστροφή στο γραφείο, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της JPMorgan, Τζέιμι Ντίμον, να εξαπολύει μύδρους κατά της εξ αποστάσεως εργασίας, σε πρόσφατη εκδήλωση της εταιρείας.
Κάποιες από τις εν λόγω εταιρείες έχουν αυξήσει το monitoring των εργαζομένων τους τελευταίους 18 μήνες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η PwC ενημέρωσε το προσωπικό της τον Σεπτέμβριο ότι θα αρχίσει να παρακολουθεί την παρουσία, ενώ η EY άρχισε να δείχνει σε ορισμένους εταίρους ανώνυμα δεδομένα εισόδου με κάρτες σάρωσης, στις αρχές του περασμένου έτους.
Οι υπάλληλοι της Deloitte στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό από σαρώσεις καρτών και δελτία χρόνου για να καταγράφουν τον τόπο εργασίας τους.
Νέo metric απόδοσης η προσέλευση στο γραφείο για την Deloitte
Οι αξιολογήσεις απόδοσης της εταιρείας βασίζονται σε μετρήσεις που καλύπτουν τομείς όπως η εργασία με τους πελάτες και τα διοικητικά καθήκοντα. Η παρουσία στο γραφείο έχει εξελιχθεί σε metric απόδοσης και η συμμόρφωση με τους κανόνες επιστροφής στο γραφείο θα περιλαμβάνεται πλέον στις αξιολογήσεις. Τα χαμηλόβαθμα στελέχη δεν θα λαμβάνουν μπόνους.
Ολοένα και περισσότερες εταιρείες έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν την προσέλευση στο γραφείο ως μέτρο απόδοσης, εν μέρει λόγω της αύξησης των διαθέσιμων δεδομένων, τα οποία σε πολλές επιχειρήσεις περιλαμβάνουν τον εντοπισμό των συσκευών όπως οι φορητοί υπολογιστές.
Η απόφαση να αξιολογηθεί η προσέλευση στο γραφείο στις ΗΠΑ φέρνει την Deloitte σε διάσταση με τον βρετανικό βραχίονα της εταιρείας, ο οποίος δεν έχει θέσει θέμα στους εργαζόμενους για minimum παρουσία στο γραφείο. Η Deloitte ανέφερε ότι η συγκεκριμένη πολιτική αφορά μόνο στους εργαζόμενους στις ΗΠΑ. Η εταιρεία ανέφερε ότι «εκτελεί ένα τεράστιο φάσμα εργασιών… Το υβριδικό μας μοντέλο δεν είναι ενιαίο για όλους. Το μοντέλο μας είναι σχεδιασμένο για τους πελάτες, τις επιχειρήσεις, τους επικεφαλής των ομάδων και τα στελέχη να συνυπάρχουν, όταν αυτό έχει σημασία για την εκτέλεση της εργασίας μας και την ανάπτυξη και την ευημερία των στελεχών μας».
Πηγή: ΟΤ