Αύξηση πωλήσεων κατά 18% κατέγραψε η Hermes International SCA το τέταρτο τρίμηνο, ξεπερνώντας κατά πολύ τις προβλέψεις των αναλυτών για 11%, λαμβάνοντας ώθηση από την αυξημένη ζήτηση για το brand πολυτελείας την περίοδο των γιορτών.
Τόσο η Αμερική όσο και η περιοχή της Ασίας που περιλαμβάνει την Κίνα -η οποία έχει «τρομάξει» τους οίκους πολυτελείας εξαιτίας της επιβράδυνσης των πωλήσεών τους εκεί- είχαν πολύ καλύτερες επιδόσεις από ό, τι αναμενόταν.
Η Hermes έχει ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της, όπως η Kering και η LVMH της Gucci, εν μέρει επειδή απευθύνεται σε πιο… βαριά πορτοφόλια, των οποίων οι δαπάνες τείνουν να είναι πιο αξιόπιστες από τους λιγότερο εύπορους πελάτες, κατά τη διάρκεια μιας ύφεσης. Η Hermes εξακολουθεί να απολαμβάνει ισχυρή τιμολογιακή δύναμη και λίστες αναμονής για τις πολυπόθητες Birkin και Kelly τσάντες της.
Όλα τα τμήματα του οίκου Hernes είχαν άνοδο πωλήσεων, ακόμη και η επιχείρηση ρολογιών που περνά δύσκολες μέρες. Η μεγαλύτερη μονάδα, τα δερμάτινα είδη και οι τσάντες, σημείωσε αύξηση πωλήσεων σχεδόν 22%. Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα για το έτος ξεπέρασαν επίσης τις προσδοκίες.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης την Παρασκευή σχέδια για έκτακτο μέρισμα €10 ανά μετοχή.
Ας σημειωθεί, δε, ότι οι μετοχές της Hermes έχουν σημειώσει άνοδο άνω του 20% από την αρχή του τρέχοντος έτους.
Μπόνους στους εργαζόμενους
Στην επικοινωνία του με τους δημοσιογράφους, ο εκτελεστικός πρόεδρος Axel Dumas είπε ότι η Hermes επέβαλε αυξήσεις τιμών που κυμαίνονταν μεταξύ 6% και 7% παγκοσμίως φέτος. Η εταιρεία θα πληρώσει επίσης ένα μπόνους 4.500 ευρώ στους περισσότερους από 25.000 υπαλλήλους της.