Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

18.3 C
Nicosia
Τετάρτη 14 Μαΐου 2025 | 1:29
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΚΟΣΜΟΣΠώς οι δασμοί του Τραμπ «παγώνουν» τις καμπάνιες των influencers

Πώς οι δασμοί του Τραμπ «παγώνουν» τις καμπάνιες των influencers

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ έχει ξεκαθαρίσει ότι θεωρεί τους δασμούς ως εργαλείο. Ήδη από τις πρώτες ημέρες του στον Λευκό Οίκο έχει ανακοινώσει την επιβολή δασμών, πυροδοτώντας εμπορικά ζητήματα.

Την 1η Φεβρουαρίου με εκτελεστικό διάταγμα της 1ης Φεβρουαρίου επέβαλε επιπλέον δασμούς 10% σε όλα τα κινεζικά προϊόντα και δασμούς 25% σε προϊόντα από τον Καναδά και το Μεξικό. Η εφαρμογή των δασμών στον Καναδά και το Μεξικό έχει πάρει παράταση ενός μήνα. ΄

Έκλεισε επίσης ένα εμπορικό παραθυράκι, το λεγόμενο «de minimis», το οποίο επέτρεπε σε εταιρείες όπως η Shein και η Temu  την αποστολή πακέτων μικρής αξίας (μικρότερης των 800 δολαρίων) στις ΗΠΑ χωρίς την καταβολή δασμών.

Η πιο πρόσφατη ανακοίνωση για την επιβολή δασμών αφορά την εισαγωγή χάλυβα και αλουμινίου. 

Οι εμπορικοί πόλεμοι του Τραμπ έχουν πολλές συνέπειες. Παράλληλα όμως πλήττουν τους influencer, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Business Insider στο οποίο μίλησαν υπό τον όρο της ανωνυμίας manager με γνώση των προθέσεων μεγάλων αλυσίδων της μόδας.

Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της μόδας και βασίζονται στην Κίνα για την παραγωγή τους είναι από τις πρώτες που επηρεάζονται από τις δασμολογικές πολιτικές του Τραμπ.

Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων Halara δήλωσε ότι σταματά μέχρι τον Μάρτιο ορισμένες από τις καμπάνιες που προετοίμαζε. Η εταιρεία, που επικαλέστηκε τις ανησυχίες για τον επιχειρηματικό αντίκτυπο των νέων δασμών στις ΗΠΑ, σύμφωνα με email που στάλθηκε σε έναν μάνατζερ, συμβούλεψε τους influencers με τους οποίους συνεργάζεται να μην τραβήξουν βίντεο πριν από τον Μάρτιο, καθώς τα προϊόντα που πρόκειται να προωθήσουν ενδέχεται να αλλάξουν μέχρι τότε.

Στο ίδιο πνεύμα και η κινεζική Shein που ενημέρωσε έναν μάνατζερ ότι σταματάει προσωρινά τις συνεργασίες για την παραγωγή βίντεο. Σε άλλον μάνατζερ φέρεται να ανακοίνωσε ότι αναβάλλει τις νέες καμπάνιες για την προώθηση προσφορών, καθώς η κίνηση αφορά ειδικά τους δημιουργούς περιεχομένου που έχουν κοινό στις ΗΠΑ. Και στις δύο περιπτώσεις, η εταιρεία ανέφερε τους δασμούς των ΗΠΑ ως λόγο για την «πάγωμα» των κινήσεών της.

Δεν ήταν σαφές εάν το «πάγωμα» δραστηριοτήτων επηρεάζει ορισμένες ή όλες τις δαπάνες μάρκετινγκ αυτών των εταιρειών στις ΗΠΑ.

Η Halara, που ιδρύθηκε το 2020 από την Joyce Zhang, στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους influencers. Η εταιρεία έχει μεγάλη παρουσία στο TikTok και χρησιμοποιεί την εφαρμογή Shop. «Τρέχει» επίσης ένα πρόγραμμα ambassador για τους influencers και προσφέρει προμήθειες συνεργατών στους δημιουργούς που ενισχύουν τις πωλήσεις.

Ομοίως, η Shein βασίζεται στους δημιουργούς περιεχομένου για να αυξήσει τις πωλήσεις της. Στο πλαίσιο αυτό πληρώνει τα ταξίδια για τους influencer και «τρέχει» ένα πρόγραμμα συνεργασιών προσφέροντας έως και 20% σε προμήθειες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΚΟΣΜΟΣΠώς οι δασμοί του Τραμπ «παγώνουν» τις καμπάνιες των influencers