Η KEAN πρωταγωνίστησε για άλλη μια χρονιά στην τελετή απονομής των Cyprus Digital Marketing Awards, που πραγματοποιήθηκε στο Hilton Nicosia, την Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου. Η εταιρεία απέσπασε 4 Gold και 3 Bronze βραβεία και αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά “Brand of the Year”.
Με τις φρέσκες και πρωτότυπες digital καμπάνιες της, η KEAN κατάφερε να τραβήξει το ενδιαφέρον του online κοινού, να σημειώσει εντυπωσιακό engagement, να ενδυναμώσει το awareness της και να μιλήσει στην καρδιά των καταναλωτών.
Η καμπάνια «KEAN – Μες Τη Ζωή Μαζί» θύμισε στο κοινό τη σημασία των στιγμών που περνάμε μαζί με τους αγαπημένους μας ανθρώπους, ενώ οι δυο ακόμα βραβευμένες καμπάνιες του brand αφορούσαν σημαντικά κοινωνικά ζητήματα. Η καμπάνια «Day 8. Look After Your Oranges by KEAN» έτρεξε τον Οκτώβριο του 2023, μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνου του μαστού, και εστίαζε στη σημασία της αυτοεξέτασης την όγδοη μέρα του κύκλου των γυναικών. Η καμπάνια «Let’s Get Real by KEAN», που δημιουργήθηκε βασισμένη σε έρευνα της KEAN σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους στην Κύπρο, καλούσε τους χρήστες να απαντήσουν ειλικρινά σε ερωτήματα σχετικά με το πώς χρησιμοποιούν τα social media για να διεκδικήσουν μια αξέχαστη, offline εμπειρία με τους φίλους τους.
Οι καμπάνιες αυτές, που δημιουργήθηκαν για την KEAN από την Action Global Communications, απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι η KEAN αφουγκράζεται τις ανάγκες, τις συνήθειες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών και απαντά με digital marketing ενέργειες που όχι μόνο πετυχαίνουν τους στόχους τους αλλά «αντιπροσωπεύουν μια θεμελιώδη αξία της εταιρείας: τη δέσμευσή της σε δράσεις που προάγουν την ευημερία, την ευεξία και τη βελτίωση της υγείας του κοινωνικού συνόλου», όπως δήλωσε η Μαρία Οδυσσέως, Deputy Marketing Manager της ΚΕΑΝ.
Η KEAN απέσπασε τα παρακάτω Cyprus Digital Marketing Awards, πέραν της διάκρισής της ως “Brand of the Year”:
GOLD
- Day 8. Look After Your Oranges by KEAN – Best on Facebook Family of Apps
- Let’s Get Real by KEAN – Best on Facebook Family of Apps
- KEAN – Μες Τη Ζωή Μαζί – Best on Facebook Family of Apps
- Day 8. Look After Your Oranges by KEAN – Best Use of Social Media with a Limited Budget
BRONZE
- Day 8. Look After Your Oranges by KEAN – Best Use of Stories
- Day 8. Look After Your Oranges by KEAN – Best Social Media Strategy for CSR
- Let’s Get Real by KEAN – Best Social Media Strategy for CSR
Τέλος, τα βραβεία αυτά αποτελούν το επιστέγασμα ενός πετυχημένου σερί διακρίσεων για την εταιρεία, καθώς οι καμπάνιες «Let’s Get Real by KEAN» και «Look After Your Oranges by KEAN» ξεχώρισαν και στα πρόσφατα Carob Awards 2024, όπου απέσπασαν 5 βραβεία!