19.8 C
Nicosia
Δευτέρα 9 Δεκέμβριος 2024 | 16:53

Στο 94,44% το επίπεδο ικανοποίησης καταναλωτών το 2023, λέει το ΕΚΚ Κύπρου

Το 94,44% έφτασε το επίπεδο ικανοποίησης των καταναλωτών από τις υπηρεσίες χειρισμού υποθέσεων αναφέρει στην Ετήσια Έκθεσή του για το 2023 το Ευρωπαϊκό Κέντρου Καταναλωτή (ΕΚΚ) Κύπρου.

Η πλειοψηφία των παραπόνων (54%) αφορούσαν σε είδη ένδυσης και υπόδησης, ακολουθούμενα από μεταφορές – 22% – και άλλα (15%).

Τα περισσότερα παράπονα αφορούσαν συναλλαγές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου  (50%), ενώ το 48% ήταν για αγορές από καταστήματα, 1% μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, και 1% για άλλου είδους συναλλαγές.

Σύμφωνα με την Έκθεση, κατά τη διάρκεια του 2023, έλαβε συνολικά 606 αιτήματα πληροφόρησης και 710 διασυνοριακά παράπονα «με σημαντική αύξηση κατά 33% σε σύγκριση με το 2022».

Περίπου το 65% ερωτημάτων και υποθέσεων «επιλύθηκε επιτυχώς, από κοινού με τα ΕΚΚ των υπολοίπων κρατών-μελών, στην επίτευξη ικανοποιητικών για τα εμπλεκόμενα μέρη εξωδικαστικών συμβιβασμών», αναφέρεται.

Όπως σημειώνεται, «οι δεξιότητες αποτελεσματικής διαμεσολάβησης και η υψηλή νομική κατάρτιση των στελεχών του ΕΚΚ Κύπρου αντικατοπτρίζονται στο γεγονός ότι ήταν πολύ χαμηλό το ποσοστό εκείνων των υποθέσεων (7%) που παραπέμφθηκαν σε άλλους φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών».

«Αξιοσημείωτο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των καταναλωτών από τις υπηρεσίες χειρισμού υποθέσεων του ΕΚΚ Κύπρου που φτάνει το 94,44%», προστίθεται στην Έκθεση. «Τα σχετικά υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των καταναλωτών από τις υπηρεσίες μας αποτελούν ένα σταθερό, διαχρονικό επίτευγμα», αναφέρεται.

Σημειώνεται ότι στα πλαίσια του προγράμματος Εκπαίδευσης «Ασφαλείς Αγορές από το Διαδίκτυο» επωφελήθηκαν πάνω από 710 μαθητές Δημοτικών σχολείων.

Επιπλέον, λειτουργοί του ΕΚΚ Κύπρου συμμετείχαν σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές ενημερώνοντας το καταναλωτικό κοινό για τα δικαιώματα τους, κυρίως σε θέματα αεροπορικών μεταφορών και ηλεκτρονικών αγορών.

Το ΕΚΚ Κύπρου, το οποίο φιλοξενείται στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, αναφέρει ακόμη η Έκθεση, «κατάφερε να εκπληρώσει με επιτυχία τους στόχους που είχαν τεθεί», να ενδυναμώσει και να βοηθήσει τους καταναλωτές στην αποτελεσματική προστασία των δικαιωμάτων τους, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι είχαν συνεχή, πλήρη και εύκολη πρόσβαση στον εξωδικαστικό μηχανισμό επίλυσης διαφορών του Δικτύου ΕΚΚ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Πτώση στη χρηματοοικονομική ευημερία των Κυπρίων

Η χρηματοοικονομική ευημερία των Κυπρίων πολιτών καταγράφει σημαντική πτώση, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Δείκτη Χρηματοοικονομικής Ευημερίας 2024 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από...

Στο 94,44% το επίπεδο ικανοποίησης καταναλωτών το 2023, λέει το ΕΚΚ Κύπρου

Το 94,44% έφτασε το επίπεδο ικανοποίησης των καταναλωτών από τις υπηρεσίες χειρισμού υποθέσεων αναφέρει στην Ετήσια Έκθεσή του για το 2023 το Ευρωπαϊκό Κέντρου...

Την Πέμπτη η ψήφιση της πρότασης νόμου του ΑΚΕΛ για φορολογία τραπεζών

Στην τελευταία Ολομέλεια της Βουλής την ερχόμενη Πέμπτη (12/12), παρά τις ηχηρές προειδοποιήσεις για τους σοβαρότατους κινδύνους που ελλοχεύει και εν μέσω ενός ρευστού...

Προς αναβολή η πρόταση Νόμου για τις ανακλήσεις οχημάτων;

Προς αναβολή οδηγείται η ψήφιση της πρότασης Νόμου; τους αερόσακους ΤΑΚΑΤΑ, όπως κατήγγειλε ο πρόεδρος της Επιτροπής Εμπορίου, Κυριάκος Χατζηγιάννης, με ανάρτησή του στο...

Η ΠΟΓΟ κατάγγειλε τον Μαλέκκο για αναφορές του για τις γυναίκες

Σε καταγγελία για τα λεγόμενα του Κώστα Μαλέκκου για τις γυναίκες, σε βραδινή εκπομπή, προχώρησε το γυναικείο κίνημα ΠΟΓΟ, με αποστολή επιστολής στον υπουργό...

Πολυτελής ζωή και στη Μόσχα για την οικογένεια Τσαντ- Τεράστια η περιουσία του με διαμερίσματα στον ουρανοξύστη της ρωσικής ελίτ

Ο Σύρος πρόεδρος Μπασάρ Αλ Άσαντ, η σύζυγός του Ασμά και τα τρία τους ενήλικα παιδιά εγκατέλειψαν τα παλάτια τους στη Συρία και ξεκίνησαν...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!