29.4 C
Nicosia
Τρίτη 8 Οκτώβριος 2024 | 16:18

Συνεχίζεται η εκστρατεία προώθησης της Πάφου σε 14 και πλέον χώρες

Μέσα στο πλαίσιο των προσπαθειών  για περαιτέρω ανάπτυξη  της τουριστικής βιομηχανίας της επαρχίας Πάφου “Προορισμός “Πάφος”,  ξενοδόχοι  της περιοχής, η ΕΤΑΠ, ο ΠΑ.ΣΥ.ΞΕ,  η Hermes Αirports και η Ελληνική Τράπεζα συνεχίζουν μέχρι και τον Οκτώβριο 2024 την στοχευμένη ψηφιακή διαφημιστική  εκστρατεία σε διάφορες χώρες-πηγές τουρισμού, ύψους πέραν των €195.000

Με βάση την επιτυχημένη προσπάθεια των τριών τελευταίων χρόνων οι φορείς του τουρισμού επαναλαμβάνουν την ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία η οποία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην προσέλκυση  ποιοτικότερων επισκεπτών  καθώς και επισκεπτών οι οποίοι έχουν εύκολη ή ικανοποιητική αεροπορική πρόσβαση προς την Κύπρο και ιδιαίτερα στην Πάφο.

H εκστρατεία τρέχει σε 14 χώρες με ιδιαίτερη έμφαση στις σημαντικές αγορές του H.B, Γερμανίας, Αυστρίας, Πολωνίας και Γαλλίας, ενώ με την χρήση εξειδικευμένης αλγοριθμικής τεχνολογίας η εκστρατεία στοχεύει σε ένα προκαθορισμένο φάσμα δυνητικών επισκεπτών οι οποίοι παρουσιάζουν ενεργό διαδικτυακό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν προς τον προορισμό μας ή ανταγωνιστικούς προορισμούς.

Παράλληλα στα εργαλεία προώθησης εκτός από την Sojern, κορυφαία, παγκοσμίως πλατφόρμα ταξιδιωτικού μάρκετινγκ, εντάχθηκαν  και  φέτος η καινοτόμος πλατφόρμα της Εxitbee, ιδανική για την δημιουργία εντυπωσιασμού στον χρήστη και την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα , καθώς και η εξειδικευμένη σε καμπάνιες στο ΥοuTube, Facebook & Instagram ,  πλατφόρμα  Channel factory.

Από τον Φεβρουάριο που άρχισε η εκστρατεία μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου έχουν διαμοιραστεί στα διάφορα κανάλια επικοινωνίας 17 εκατομμύρια διαφημίσεις από 52 δημιουργικά (videos & banners), προσεγγίζοντας άνω των 6,5 εκατομμυρίων μοναδικών χρηστών, έχουν επιτευχθεί 2,3 εκατομμύρια ολοκληρωμένες θεάσεις των videos μας και έχουν υπερκαλυφθεί οι στόχοι (KPIs) που είχαν τεθεί για κάθε κανάλι επικοινωνίας.

Όλοι οι εμπλεκόμενοι  με ιδιαίτερη χαρά παρατηρούν ότι και  φέτος η εκστρατεία επιτυγχάνει τους στόχους της που είναι μεταξύ άλλων, να συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας της επαρχίας Πάφου στην παγκόσμια τουριστική αρένα και στην αύξηση των αφίξεων κυρίως μεμονωμένων επισκεπτών από τις στοχευόμενες χώρες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Ανησυχία φορέων στα κατεχόμενα για μειωμένες πωλήσεις κατοικιών σε αλλοδαπούς

Η πώληση κατοικιών σε αλλοδαπούς έχει μειωθεί στα κατεχόμενα, δήλωσε ο Οσμάν Άμτζα, επικεφαλής του «συνδέσμου Τ/κ κατασκευαστών υπεργολάβων», ο οποίος κάλεσε την «κυβέρνηση» και όλους τους...

Στην Άγκυρα ο Τατάρ, θα δει τον Τούρκο Αντιπρόεδρο

Με αφορμή τα εγκαίνια του «πάρκου της ειρηνευτικής επιχείρησης για την Κύπρο», του Δήμου Άγκυρας και τα εγκαίνια του ανακαινισμένου κτιρίου του «τουρκοκυπριακού πολιτιστικού...

Συνεχίζεται η εκστρατεία προώθησης της Πάφου σε 14 και πλέον χώρες

Μέσα στο πλαίσιο των προσπαθειών  για περαιτέρω ανάπτυξη  της τουριστικής βιομηχανίας της επαρχίας Πάφου “Προορισμός “Πάφος”,  ξενοδόχοι  της περιοχής, η ΕΤΑΠ, ο ΠΑ.ΣΥ.ΞΕ,  η...

ΠΑΣΟΚ: Γραμμή ουδετερότητας από Γερουλάνο – Αγκάθι η ημέρα διεξαγωγής του debate

Η επόμενη μέρα στο ΠΑΣΟΚ βρέθηκε στο επίκεντρο των διαδοχικών συναντήσεων που είχε ο Παύλος Γερουλάνος με τους δύο μονομάχους του β’ γύρου των εκλογών ανάδειξης ηγεσίας στο...

ΟΚΥπΥ: Καμία ακύρωση ραντεβού στη Νεφρολογική Κλινική ΓΝ Αμμοχώστου

Δεν έγινε καμία ακύρωση ραντεβού στη Νεφρολογική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Αμμοχώστου, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Χαράλαμπος Χαριλάου, εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥΠΥ. Ο κ. Χαριλάου...

«Περιορισμένη» …αντίληψη

Αθανάσιος Αδαμόπουλος • [email protected] Στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχουν σίγουρα έναν δικό τους τρόπο να «βλέπουν» την πραγματικότητα. Όπως δήλωσε ο επίτροπος Οικονομίας, Πάολο Τζεντιλόνι, προσερχόμενος στο χθεσινό...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!