Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

31.8 C
Nicosia
Πέμπτη 19 Ιουνίου 2025 | 10:09

ΥΠΑΝ: Η ενδυνάμωση εκπαιδευτικών με επιμορφώσεις προτεραιότητα μας

Η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μας με επιμορφώσεις είναι άμεση προτεραιότητά μας,  ανέφερε η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Αθηνά Μιχαηλίδου στο πλαίσιο της σημερινής επίσκεψής της στο Δημοτικό Σχολείο Περνέρα, ένα από τα σχολεία στα οποία διεξάγεται το διήμερο επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Προδημοτικής, Δημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου, η Υπουργός σε δηλώσεις της στους δημοσιογράφους μετά την επίσκεψη είπε πως είναι με ιδιαίτερη χαρά που είδε σήμερα να διεξάγεται στην πράξη το διήμερο εκπαιδευτικού στη Δημοτική Εκπαίδευση. Πριν να έρθουν τα παιδιά στο σχολείο, σημείωσε, όλοι οι εκπαιδευτικοί της Δημοτικής Εκπαίδευσης παρακολουθούν και συμμετέχουν ενεργά σε σεμινάρια επιμόρφωσης, κεντρικά αλλά και αποκεντρωμένα.

Ευχαρίστησε ιδιαίτερα το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης για την όλη διοργάνωση αυτών των επιμορφώσεων παγκύπρια.

Σήμερα, είπε, «είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω για λίγο και να μιλήσω με τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν σε ένα σεμινάριο για τη βία και την παραβατικότητα, το οποίο περιλαμβάνει και  βιωματικές δραστηριότητες». Στο σεμινάριο, σημείωσε, συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί του συγκεκριμένου αλλά και διπλανών σχολείων, και αυτό είναι σημαντικό, γιατί τους δίνεται η ευκαιρία και να συζητήσουν το θέμα με ειδικούς αλλά και να ανταλλάξουν καλές πρακτικές.

«Οι πολιτικές μας μετουσιώνονται σε πράξη μέσω των ίδιων των εκπαιδευτικών, που είναι οι φορείς της αλλαγής. Η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μας με επιμορφώσεις είναι άμεση προτεραιότητά μας, την οποία υλοποιούμε από την προηγούμενη σχολική χρονιά μέσω συγκεκριμένων σχεδιασμών», ανέφερε η κ. Μιχαηλίδου.

«Χωρίς τους και τις εκπαιδευτικούς μας δεν μπορούμε να περιμένουμε την αλλαγή που θέλουμε για το σχολείο μας, σε αυτόν τον δρόμο που βαδίζουμε προς το συμπεριληπτικό, το σύγχρονο, αλλά και το πιο αποτελεσματικό σχολείο», πρόσθεσε.

Συνεπώς, συνέχισε, με πολλή χαρά το βλέπω να μετουσιώνεται σε πράξη καθημερινά, βλέπω την προθυμία των εκπαιδευτικών μας να ενημερωθούν για καινούργιες πρακτικές. «Κυρίως όμως, αυτό που κάλεσα τους εκπαιδευτικούς να κάνουν είναι το να αναδείξουν καλές πρακτικές από τα σχολεία τους. Ξέρουμε ότι συμβαίνουν πάρα πολλά πράγματα, «μικρά θαύματα» τα ονομάζω, στην καθημερινότητα της τάξης. Αυτά είναι που πρέπει να αναδείξουμε, γιατί αυτό είναι το δημόσιο σχολείο που όλοι θέλουμε και που δικαιούνται τα παιδιά μας» σημείωσε.

Ερωτηθείσα για το πού βρίσκεται το Υπουργείο όσον αφορά στους σχεδιασμούς του για την Ειδική/Ενιαία Εκπαίδευση, η Υπουργός Παιδείας σημείωσε πως με βάση και τον αρχικό σχεδιασμό, στον πρώτο χρόνο, πέρσι δηλαδή, αφιερωθήκαμε στις επιμορφώσεις και το υλικό για τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας.

«Επιβεβαιώσαμε και σήμερα πόσο πολύπλοκος γίνεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού χρόνο με τον χρόνο, αφού πρέπει να διαφοροποιήσουν την προσέγγισή τους και το υλικό τους, για να ικανοποιήσουν όλα τα παιδιά και τα παιδιά με αναπηρίες. Επίσης, αφιερωθήκαμε και στο να βελτιώσουμε τα θέματα συνοδών που ακόμη έχουμε και εκεί δρόμο», πρόσθεσε.

Φέτος, όπως είχαμε υποσχεθεί, συνέχισε, θα ασχοληθούμε και με την αλλαγή της νομοθεσίας -ώστε να απλοποιήσουμε και να επισπεύσουμε τις διαδικασίες- αλλά και με ό,τι άλλο χρειάζεται να κάνουμε, ώστε πραγματικά και τα παιδιά της Ειδικής Εκπαίδευσης να μεταβούν στην Ενιαία αλλά και όλα τα άλλα παιδιά, που αντιμετωπίζουν προκλήσεις, να έχουν το δικαίωμα στη φοίτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήΚΥΠΡΟΣΥΠΑΝ: Η ενδυνάμωση εκπαιδευτικών με επιμορφώσεις προτεραιότητα μας