19.9 C
Nicosia
Τρίτη 19 Νοέμβριος 2024 | 17:22

Epic: To 136 ως Κορυφαίο Κέντρο Εξυπηρέτησης και άλλα 5 Βραβεία για την εξυπηρέτηση πελατών

Η Epic εισήγαγε στην Κυπριακή αγορά έναν μοναδικό συνδυασμό δύο ισχυρών στοιχείων: το υπερσύγχρονο δίκτυο με την πραγματική οικονομία. Στοιχεία τα οποία επιβεβαιώνονται από τις πολλαπλές βραβεύσεις του δικτύου της από διεθνείς οργανισμούς μετρήσεων όπως Ookla και umlaut, αλλά και από τις καινοτόμες υπηρεσίες και προτάσεις που προσφέρει στην αγορά.

Η εξαιρετική αυτή εμπειρία που απολαμβάνουν οι καταναλωτές δεν θα μπορούσε να μην αντικατοπτρίζεται και στην εξυπηρέτηση των πελατών της. H εταιρεία απέδειξε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει στους πελάτες της με τη συγκομιδή 6 βραβείων στα Customer Excellence Awards 2023.

Συγκεκριμένα, η Epic απέσπασε τα εξής βραβεία:

  • GOLD Best Contact Centre
  • GOLD Best Customer Service Initiative B2C
  • GOLD Best Use of Customer Feedback & Insights
  • GOLD Best Customer Service Learning & Development
  • GOLD Best Customer Experience Measurement
  • BRONZE Best Customer Experience Strategy

Η κ. Μάρλεν Μιχαήλ, Director of Communications and Customer Experience δήλωσε σχετικά: «Εστιάζουμε αποφασιστικά στους πελάτες μας και τους θέτουμε στο επίκεντρο της καθημερινότητάς μας. Οι πολλαπλές διακρίσεις που έχουμε λάβει, αποτελούν το επιστέγασμα των προσπαθειών μας τα τελευταία χρόνια, όπου μέσα από έναν συνολικό επανασχεδιασμό, επαναπροσδιορίσαμε την εξυπηρέτηση των πελατών μας δίνοντας έμφαση στην αμεσότητα, την ευελιξία και την ταχύτητα. Στόχος μας η απόλυτη ικανοποίηση των συνδρομητών μας και η καθημερινή υπέρβαση των αναγκών τους».

Η Epic ανέβασε τον πήχη στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω διαρκούς ανάπτυξης, βελτίωσης και δράσεων όπως:

  • Ολικός επανασχεδιασμός του τηλεφωνικού κέντρου, εγκαθιστώντας το στην καρδιά των δραστηριοτήτων της, στα κεντρικά γραφεία στη Λευκωσία, ώστε οι συνδρομητές να εξυπηρετούνται άμεσα και αποτελεσματικά.
  • Υλοποίηση καινοτόμων υπηρεσιών που πραγματοποιούνται για πρώτη φορά στην Κύπρο, όπως το “My Epic Team”, όπου ο συνδρομητής λαμβάνει υποστήριξη μέσω της δικής του εξειδικευμένης και αφοσιωμένης ομάδας.
  • Εγκατάσταση νέων, ενοποιημένων εργαλείων για την παρακολούθηση και ανάλυση των αιτημάτων των συνδρομητών από την αρχή μέχρι το τέλος, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και την αναγνώριση σημείων βελτίωσης.
  • Ενεργοποίηση και παρακολούθηση δείκτη ικανοποίησης των πελατών (Customer Satisfaction Index), όπου οι συνδρομητές καλούνται μέσα από κάθε επαφή τους να βαθμολογούν την εμπειρία τους. Οι παρατηρήσεις, ανάγκες και προσδοκίες τους αναλύονται και ενσωματώνονται στις στρατηγικές  δράσεις της εταιρείας.
  • Συνεχείς επενδύσεις στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των ικανοτήτων των εκπροσώπων της για παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης και βελτιωμένους δείκτες απόδοσης, καθώς και υψηλή ικανοποίηση των συνδρομητών.

Η Epic παραμένει πιστή στην υπόσχεσή της να βελτιώνει συνεχώς τη ζωή και την εμπειρία των συνδρομητών της. Με πρωτοποριακές λύσεις, συνεχή εξέλιξη και αφοσίωση στην αριστεία, η Epic θέτει νέα πρότυπα στην εξυπηρέτηση πελατών με κάθε βραβείο να αποτελεί έναν ακόμα σταθμό στην πορεία μας να κάνουμε την επικοινωνία πιο προσιτή, πιο ανθρώπινη και πιο αξιόπιστη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Διαγράφονται πρόστιμα δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε φυσικά και νομικά πρόσωπα-Τα βρήκαν Κυβέρνηση και Βουλή

Εκτελεστική και Νομοθετική εξουσία συμφώνησαν σήμερα στη διαγραφή των προστίμων δεκάδων χιλιάδων ευρώ που επιβλήθηκαν το 2024 σε πρόσωπα και εταιρείες, που δεν συμμορφώθηκαν...

Οδύνη και ατέλειωτος θρήνος στην κηδεία των τριών παιδιών από το Φρέναρος

Μέσα σε κλίμα οδύνης και ατέλειωτου θρήνου το Φρέναρος αποχαιρέτησε τους τρεις νέους Ειρηναίο Αδάμου, 20 χρόνων, Μαρτίνο Αδάμου 20 ετών  και Νικόλα Κουτσού 18 ετών,...

Κρις Τριανταφυλλίδης: Δεν μπορούν να διαγραφούν οι Υπουργοί από μέλη του ΔΗΣΥ

Οι οποιεσδήποτε αποφάσεις για διαγραφή των μελών της Κυβέρνησης Νίκου Χριστοδουλίδη που παραμένουν και μέλη του Δημοκρατικού Συναγερμού, έπρεπε να είχαν ληφθεί λίγες βδομάδες μετά τον...

Σε δίκαιη αποζημίωση ιδιοκτήτη γης καλεί η Λοττίδη τον ΕΟΑ Λευκωσίας

Η Επίτροπος Διοικήσεως και Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Μαρία Στυλιάνου Λοττίδη, καλεί τον Επαρχιακό Οργανισμό Αυτοδιοίκησης Λευκωσίας, στον οποίο μετά τη μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης,...

Τμήμα Πολεοδομίας: Δεν αποφάσισαν μονομωμένοι λειτουργοί για διαμόρφωση ποταμού Λιοπετρίου

Οι οποιεσδήποτε αποφάσεις λήφθηκαν σε σχέση με το έργο «Διαμόρφωση του Αλιευτικού Καταφυγίου και του Ποταμού στο Λιοπέτρι – Φάση Α’» είναι αποφάσεις του...

Διευρύνονται οι αρμοδιότητες Αρχής Εποπτείας για επιτήρηση όσων καταδικάζονται για σεξουαλικά εγκλήματα

Τροποποιητικό νομοσχέδιο για τη διεύρυνση των αρμοδιοτήτων της Αρχής Εποπτείας, ώστε αυτή να εντείνει την επιτήρηση όσων καταδικάζονται για σεξουαλικά αδικήματα, υπέβαλε το Υπουργείο...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!