Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

23.8 C
Nicosia
Πέμπτη 19 Ιουνίου 2025 | 3:34

H RevitUp.direct στο HolidayCheck Partner Event 2024: Τα ελληνικά ξενοδοχεία στο προσκήνιο της γερμανόφωνης αγοράς

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε το HolidayCheck Partner Event στο ξενοδοχείο Ibis Style Heraklion Central στις 15 Μαΐου 2024, με τη συμμετοχή της RevitUp.direct ως αποκλειστικός συνεργάτης της εταιρίας στην Ελλάδα και στη Κύπρο.

Στα πλαίσια της εκδήλωσης έλαβαν μέρος παρουσιάσεις από στελέχη της HolidayCheck Group AG, οι οποίοι μοιράστηκαν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τα εργαλεία της πλατφόρμας για τα ξενοδοχεία που επιθυμούν να τοποθετηθούν πιο αποτελεσματικά στη γερμανόφωνη ταξιδιωτική αγορά.

Η RevitUp.direct ήταν η μοναδική ελληνική εταιρία που ανέβηκε στη σκηνή για να παρουσιάσει δυναμικές και κερδοφόρες στρατηγικές μέσα από το success story του Alianthos Garden Hotel, ενός 3 αστέρων ξενοδοχείου στον Πλακιά της νότιας Κρήτης.

Το κοινό άγγιξε σχεδόν τα 100 άτομα από όλα τα μέρη του νησιού, με παρουσία επαγγελματιών από τους χώρους operations, revenue αλλά και marketing σε μία εξειδικευμένη, για τον κλάδο της φιλοξενίας, εκδήλωση.

“Ήταν μεγάλη τιμή να συμμετάσχουμε στο HolidayCheck Partner Event 2024, εκπροσωπώντας την RevitUp.direct”, δήλωσε ο Νίκος Αμανάκης, Senior Revenue Manager, “όπου μέσα από ένα case study, παρουσιάσαμε το πλάνο ολιστικής προσέγγιση, με σκοπό τη βελτιστοποίηση της online παρουσίας και κατά συνέπεια των εσόδων του καταλύμματος. Εφαρμόζοντας στρατηγικές δυναμικής τιμολόγησης, ενισχύσαμε το μερίδιο αγοράς του ξενοδοχείου στις DACH χώρες (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία). Η συνολική αύξηση των κρατήσεων του Alianthos Garden Hotel επαληθεύει και υποστηρίζει πώς η εφαρμογή μίας 360ο στρατηγική πώλησης μπορεί, προσαρμοσμένη στις συνθήκες της αγοράς, να επιφέρει μεγιστοποίηση στο Return of Investment (ROI).”.

Η ομάδα της RevitUp.direct συνεχίζει την επιτυχημένη συνεργασία της με την HolidayCheck, διατηρώντας στενές σχέσεις με τους συνεργάτες της πλατφόρμας, με στόχο την συστηματική κερδοφορία των πελατών της μέσα από αποκλειστικά insights και δυναμική τοποθέτηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήBUSINESSH RevitUp.direct στο HolidayCheck Partner Event 2024: Τα ελληνικά ξενοδοχεία στο προσκήνιο...