Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

24.8 C
Nicosia
Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025 | 1:24

Βελτιώθηκε και πάλι διάθεση των Γερμανών καταναλωτών ενόψει αύξησης μισθών

Ενισχύθηκε, εκ νέου, η γερμανική καταναλωτική εμπιστοσύνη ενόψει του Ιανουαρίου και των προσδοκιών για υψηλότερους μισθούς, αν και εξακολουθεί να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, σύμφωνα με βασική έρευνα που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη.

Η εταιρεία δημοσκοπήσεων GfK ανακοίνωσε ότι η έρευνα της με τη συμμετοχή περίπου 2.000 ατόμων και μετρά τις προσδοκίες των πολιτών, αυξήθηκε στο μείον 25,1 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 2,5 μονάδων σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο.

Το ινστιτούτο αναφέρει ότι θα μπορούσε τελικά να υπάρξει κάποιο “φως στην άκρη του τούνελ” για τους καταναλωτές στην κορυφαία οικονομία της Ευρώπης, η οποία βρίσκεται σε μια αδύναμη περίοδο.

Ο πληθωρισμός υποχώρησε στο 3,2% τον Νοέμβριο, πολύ χαμηλότερα από τα υψηλά επίπεδα του περασμένου έτους, περιορίζοντας την πίεση στα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις.

Ειδικότερα, οι προσδοκίες των καταναλωτών όσον αφορά τους μισθούς σταμάτησαν να υποχωρούν, λόγω των αναμενόμενων αυξήσεων των μισθών που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση των υψηλότερων τιμών, αναφέρει η GfK.

Ωστόσο, ο Rolf Buerkl από την GfK δήλωσε ότι “μένει να δούμε αν η τρέχουσα άνοδος είναι η αρχή μιας διαρκούς ανάκαμψης”, προσθέτοντας ότι η συνολική ανάγνωση της έρευνας είναι ότι η εμπιστοσύνη βρίσκεται ακόμη χαμηλά.

“Οι γεωπολιτικές κρίσεις και οι πόλεμοι, οι απότομα αυξανόμενες τιμές των τροφίμων και οι συζητήσεις γύρω από τον εθνικό προϋπολογισμό για το 2024 εξακολουθούν να προκαλούν αβεβαιότητα”, πρόσθεσε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΥΡΩΠΗΒελτιώθηκε και πάλι διάθεση των Γερμανών καταναλωτών ενόψει αύξησης μισθών