Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

22.8 C
Nicosia
Τετάρτη 9 Απριλίου 2025 | 16:38

Ευ. Κεκελέκη (ΚΕΠΚΑ): Ο καταναλωτής δικαιούται 6 ευρώ αποζημίωση για κάθε μέρα καθυστέρησης κούριερ

Αποζημίωση ύψους 6 ευρώ από τις υπηρεσίες κούριερ, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται ο καταναλωτής, σύμφωνα με τη γενική γραμματέα του ΚΕΠΚΑ, Ευαγγελία Κεκελέκη.

Η κα Κεκελέκη, μιλώντας στην ΕΡΤ 3, τόνισε ότι το τελευταίο διάστημα οι εταιρείες κούριερ δέχονται μεγάλες πιέσεις, λόγω του αυξημένου όγκου παραγγελιών που επέφερε το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων, με αποτέλεσμα τη στροφή του καταναλωτή στης διαδικτυακές ή τηλεφωνικές  παραγγελίες.

Ωστόσο, σημείωσε ότι αυτή η απαράδεκτη κατάσταση, θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί, αφού οι εταιρείες γνώριζαν από τον Μάρτιο ακόμα ότι θα υπάρξει και δεύτερο lockdown που θα επιδείνωνε την κατάσταση και είχαν τον απαραίτητο χρόνο να κάνουν προσλήψεις και να οργανωθούν με καλύτερο τρόπο.

Επομένως, υπογράμμισε ότι οι εν λόγω καθυστερήσεις, δίνουν το δικαίωμα στους πολίτες να λάβουν αποζημιώσεις. Επικαλέστηκε μάλιστα μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ, στην οποία αναφέρεται πως για κάθε ημέρα καθυστέρησης, ο καταναλωτής δικαιούται έξι ευρώ αποζημίωση.

Παράλληλα, επεσήμανε ότι το πρόβλημα έγκειται στον τρόπο διεκδίκησης των ποσών, προσθέτοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν ενεργούν κατάλληλα, ώστε να εφαρμοστούν τα δικαιώματα των καταναλωτών στην πρ

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!