Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

18.8 C
Nicosia
Δευτέρα 28 Απριλίου 2025 | 21:39

Κίνα: Πώς πρόσθεσε 20 δισ. στην αξία πολυτελών προϊόντων

Η Κίνα προχώρησε στην άρση της απαγόρευσης ομαδικών ταξιδιών, προκαλώντας ράλι στις μετοχές πολυτελών προϊόντων στην Ευρώπη την Πέμπτη καθώς ενισχύεται η αισιοδοξία για την εισροή ταξιδιωτών που ξοδεύουν χρήματα σε ρολόγια υψηλής ποιότητας και προϊόντα μόδας. Από το ράλι ενισχύεται κυρίως η LVMH (Louis Vuitton, Hermes International).

Η άρηση της απαγόρευσης της Κίνας αφορά στους ταξιδιώτες που προέρχονται από μια σειρά από χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Αυστραλίας, της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας.  Τα ομαδικά ταξίδια από Ελβετία, Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Ελλάδα, Δανία, Ισλανδία, Πορτογαλία επιτρέπονταν ήδη από τις αρχές του έτους.

Οι καταναλωτές της Κίνας αντιπροσωπεύουν περίπου το 25% των ευρωπαϊκών πωλήσεων πολυτελών ειδών, στις οποίες περιλαμβάνονται αγορές που πραγματοποιούνται από τουρίστες στην χώρα, σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις της Goldman Sachs.

Συγκεκριμένα, η Louis Vuitton σημείωσε άνοδο έως και 2,6% στο Παρίσι, η Hermes International 2,4% και η L’Oreal 1,8%, προσθέτοντας περίπου 20 δισ. ευρώ σε συνδυασμένη χρηματιστηριακή αξία. Επίσης, η Rolex σημείωσε άνοδο έως και 5,9% αφού διατήρησε σταθερή την καθοδήγηση για τα κέρδη.

Μετά από ένα σταθερό ξεκίνημα της χρονιάς, οι μετοχές πολυτελών προϊόντων έχουν υποχωρήσει τους τελευταίους μήνες λόγω της αναιμικής κατανάλωσης και των αδύναμων στοιχείων για την οικονομία της Κίνας. Οι επενδυτές ελπίζουν ωστόσο σε ανάκαμψη καθώς αναμένονται τα μέτρα στήριξης που έχει ανακοινώσει το Πεκίνο για την τόνωση της οικονομίας.

Η άρση των περιορισμών, που δημιουργεί επίσης αισιοδοξία για την τουριστική αγορά, οδήγησε τον υποδείκτη ταξιδιών και αναψυχής της Ευρώπης κατά 1% υψηλότερα, με την Air-France KLM να σημειώνει άνοδο 2% και την TUI AG να κερδίζει 1,5%.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!