Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

13.8 C
Nicosia
Τετάρτη 30 Απριλίου 2025 | 7:31

Google: Επιφυλάσσεται να απαντήσει στην Κομισιόν για τις διαφημίσεις της

Απάντηση στις νέες κατηγορίες από τις Βρυξέλλες για φερόμενη στρέβλωση του ανταγωνισμού στον τομέα της διαφημιστικής τεχνολογίας δίνει η Google.

Οπως δηλώνει ο Dan Taylor, VP of Global Ads του τεχνολογικού κολοσσού: «Τα εργαλεία τεχνολογίας που χρησιμοποιούμε στις διαφημίσεις δίνουν τη δυνατότητα σε ιστότοπους και εφαρμογές να χρηματοδοτούν το περιεχόμενό τους και διευκολύνουν επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να προσεγγίσουν αποτελεσματικά νέους πελάτες. Η Google παραμένει προσηλωμένη στη δημιουργία αξίας για τους συνεργάτες της στις εκδόσεις και τη διαφήμιση -αυτόν τον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο. Η έρευνα της Επιτροπής, που δεν είναι καινούργια, εστιάζει σε ένα περιορισμένο εύρος των δράσεών μας στον τομέα της διαφήμισης. Διαφωνούμε με τη θέση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και θα απαντήσουμε αναλόγως».

Σημειώνεται ότι όπως μετέδωσαν οι Financial Times, η ΕΕ είπε ότι η Google ευνοεί τις δικές της τεχνολογικές υπηρεσίες διαφημίσεων σε βάρος των αντιπάλων της, χτυπώντας τους διαδικτυακούς διαφημιστές και εκδότες.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είπε ότι «η προκαταρκτική άποψή της είναι επομένως ότι μόνο η υποχρεωτική εκχώρηση από την Google μέρους των υπηρεσιών της θα αντιμετωπίσει τις ανησυχίες της για τον ανταγωνισμό».

Η διαφημιστική μονάδα της Google είναι η πιο επιτυχημένη, καθώς αντιπροσωπεύει περίπου το 80% των ετήσιων εσόδων της. Το 2022, οι πωλήσεις ανήλθαν σε περίπου 225 δισ. δολάρια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!