Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

13.8 C
Nicosia
Τετάρτη 30 Απριλίου 2025 | 6:28

Οι πιο περίεργες παραγγελίες που έχουν γίνει σε ξενοδοχεία

Η υπηρεσία δωματίου στα ξενοδοχεία ή αλλιώς room service ξεκίνησε στο πολυτελές Waldorf Astoria New York, το οποίο προσέφερε γεύματα στους επισκέπτες του τη δεκαετία του 1890.

133 χρόνια μετά συνεχίζει να υπάρχει και να κάνει ευκολότερη τη ζωή των πελατών, που μπορούν να ζητήσουν ό,τι τραβάει η όρεξή τους απλά κάνοντας ένα τηλεφώνημα από το δωμάτιο όπου βρίσκονται.

Μόνο που σε κάποιες περιπτώσεις το παρακάνουν και τα αιτήματά τους ξεπερνούν την φαντασία.

Η ιστοσελίδα Hotels.com δημοσίευσε την εναρκτήρια έκθεση Room Service Report εξετάζοντας τα αιτήματα από όλο τον κόσμο.

Στην έρευνα έλαβαν μέρος σχεδόν 500 ξενοδοχεία, από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τον Καναδά, το Μεξικό, τη Νότια Κορέα, την Ιαπωνία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και τη Δανία, που προσφέρουν υπηρεσία δωματίου.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η χρήση της υπηρεσίας δωματίου αυξάνεται παγκοσμίως ενώ σχεδόν το 30% των ταξιδιωτών ξοδεύει τουλάχιστον 130 ευρώ για τον λογαριασμό του room service ανά διανυκτέρευση.

Επίσης, οι πελάτες προτιμούν τα μπέργκερ και ακολουθούν η πίτσα, τα κλαμπ σάντουιτς και οι τηγανιτές πατάτες. Μάλιστα, το 43% των ξενοδοχείων των ΗΠΑ που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι οι επισκέπτες προτιμούν να απολαμβάνουν το φαγητό τους στο κρεβάτι.

Όσο για τα πιο περίεργα αιτήματά τους; Από το προσωπικό έχει ζητηθεί, μεταξύ άλλων, βρασμένο εμφιαλωμένο νερό, μια μεγάλη μερίδα βίσωνα, ποπ κορν από κυδώνι και ομελέτα χωρίς ασπράδια.

Τα 10 πιο ασυνήθιστα αιτήματα εξυπηρέτησης δωματίου

  • Νερό διαίτης
  • Λιωμένο παγωτό
  • Φούγκου
  • Βρασμένο εμφιαλωμένο νερό
  • Ένα μαγειρεμένο ψάρι που έφερε ο επισκέπτης μαζί του
  • Ποπ κορν από κυδώνι
  • Ομελέτα χωρίς ασπράδια
  • Μπολ με ρύζι για σκύλους
  • Βίσωνας
  • Shakshuka χωρίς αυγά

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!