Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

18.8 C
Nicosia
Τρίτη 29 Απριλίου 2025 | 22:08

Νέα εκστρατεία για Στεγαστικά Δάνεια από την Alpha Bank με υπογραφή United Brains

Μια νέα εκστρατεία της Alpha Bank με υπογραφή της διαφημιστικής εταιρείας United Brains βρίσκεται στον αέρα εδώ και λίγες ημέρες.

Με τον brand ambassador της Alpha Bank Βασίλη Χαραλαμπόπουλο στον ρόλο του Αρχιτέκτονα αυτή τη φορά, η εκστρατεία δομήθηκε πάνω στο κεντρικό όφελος της σταθερότητας του επιτοκίου που η Alpha Bank εξασφαλίζει για τους καταναλωτές, υποστηρίζοντας έτσι τα νοικοκυριά του τόπου στην απόκτηση πρώτης κατοικίας σε δύσκολες εποχές.

«Η συνεργασία της Τράπεζας με τον κύριο Χαραλαμπόπουλο υπό τον επικοινωνιακό σχεδιασμό κάθε εκστρατείας από την United Brains, ήταν μια συνειδητή στρατηγική απόφαση που καθώς αποδεικνύεται, έχει λειτουργήσει καταλυτικά στην επικοινωνία του οργανισμού μας με την κοινωνία, τα τελευταία χρόνια», αναφέρει σχετικά η κυρία Έλενα Κωνσταντίνου Ριρή, Διευθύντρια Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της Alpha Bank Cyprus Ltd.

Σε αυτό το σενάριο ο Βασίλης ως Αρχιτέκτονας, έρχεται αντιμέτωπος με την ανασφάλεια νεαρού ζευγαριού που φοβούνται ότι με τη λογική των κυμαινόμενων επιτοκίων που αυξάνονται, δεν θα μπορούν να έχουν μια σταθερότητα στη διαχείριση του μηνιαίου τους προϋπολογισμού. Έτσι, αρχίζουν τις «περικοπές» στον σχεδιασμό του σπιτιού και μπαίνουν σε έναν διάλογο που οδηγεί τελικά σε λύση που προσφέρεται από τον Βασίλη.

«Με συστατικά την αξιοποίηση των εμπεριστατωμένων briefs, την ισορροπημένη χρήση χιούμορ σε ευρηματικά, ανθρωποκεντρικά σενάρια, το υπέρμετρο ταλέντο του Βασίλη Χαραλαμπόπουλου και τις άρτιες πλούσιες παραγωγές, με την ομάδα του Marketing, έχουμε καθιερώσει πλέον για την Alpha Bank το δικό της ξεχωριστό επικοινωνιακό τόνο φωνής που αναγνωρίζεται ευρέως», συνοψίζει για την εκστρατεία ο Γιάννος Κινάνης εκ μέρους της United Brains.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!