Μια νέα εκστρατεία της Alpha Bank με υπογραφή της διαφημιστικής εταιρείας United Brains βρίσκεται στον αέρα εδώ και λίγες ημέρες.
Με τον brand ambassador της Alpha Bank Βασίλη Χαραλαμπόπουλο στον ρόλο του Αρχιτέκτονα αυτή τη φορά, η εκστρατεία δομήθηκε πάνω στο κεντρικό όφελος της σταθερότητας του επιτοκίου που η Alpha Bank εξασφαλίζει για τους καταναλωτές, υποστηρίζοντας έτσι τα νοικοκυριά του τόπου στην απόκτηση πρώτης κατοικίας σε δύσκολες εποχές.
«Η συνεργασία της Τράπεζας με τον κύριο Χαραλαμπόπουλο υπό τον επικοινωνιακό σχεδιασμό κάθε εκστρατείας από την United Brains, ήταν μια συνειδητή στρατηγική απόφαση που καθώς αποδεικνύεται, έχει λειτουργήσει καταλυτικά στην επικοινωνία του οργανισμού μας με την κοινωνία, τα τελευταία χρόνια», αναφέρει σχετικά η κυρία Έλενα Κωνσταντίνου Ριρή, Διευθύντρια Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της Alpha Bank Cyprus Ltd.
Σε αυτό το σενάριο ο Βασίλης ως Αρχιτέκτονας, έρχεται αντιμέτωπος με την ανασφάλεια νεαρού ζευγαριού που φοβούνται ότι με τη λογική των κυμαινόμενων επιτοκίων που αυξάνονται, δεν θα μπορούν να έχουν μια σταθερότητα στη διαχείριση του μηνιαίου τους προϋπολογισμού. Έτσι, αρχίζουν τις «περικοπές» στον σχεδιασμό του σπιτιού και μπαίνουν σε έναν διάλογο που οδηγεί τελικά σε λύση που προσφέρεται από τον Βασίλη.
«Με συστατικά την αξιοποίηση των εμπεριστατωμένων briefs, την ισορροπημένη χρήση χιούμορ σε ευρηματικά, ανθρωποκεντρικά σενάρια, το υπέρμετρο ταλέντο του Βασίλη Χαραλαμπόπουλου και τις άρτιες πλούσιες παραγωγές, με την ομάδα του Marketing, έχουμε καθιερώσει πλέον για την Alpha Bank το δικό της ξεχωριστό επικοινωνιακό τόνο φωνής που αναγνωρίζεται ευρέως», συνοψίζει για την εκστρατεία ο Γιάννος Κινάνης εκ μέρους της United Brains.