Πρεμιέρα έκανε η νέα καμπάνια της Χαραλαμπίδης Κρίστης με αποκλειστική προβολή στα social media της εταιρείας την Κυριακή του Πάσχα και στη συνέχεια στις οθόνες μας αλλά και σε όλα τα άλλα ΜΜΕ, στις 17 Απριλίου.
Η καμπάνια πλημμυρίζει από αισιοδοξία, ζεστές ανθρώπινες σχέσεις, και μας θυμίζει, πως… «κάθε μέρα είναι υπέροχη, όταν δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό», συμπυκνώνοντας έτσι, όλη την εταιρική φιλοσοφία της Χαραλαμπίδης Κρίστης, μια διαχρονική αφοσίωση στην προσφορά με το «καλύτερο μας».
Γυρισμένη σε υπέροχες τοποθεσίες της Κύπρου, με τη φύση να υπογραμμίζει τις αξίες της εταιρείας, περνάει από τις πρότυπες και πιστοποιημένες για την ευημερία των ζώων φάρμες της Χαραλαμπίδης Κρίστης, μεταφέροντας μας σε έναν κόσμο φροντίδας και αγάπης. Τον κόσμο της Κυπριακής Οικογένειας που καθημερινά και σε κάθε της στιγμή, η Χαραλαμπίδης Κρίστης είναι εκεί. Γιατί όλα τα προϊόντα της, το φρέσκο γάλα, το γαλατάκι, το Στραγγάτο γιαούρτι, το Πισσουρκώτικο πρόβειο γιαούρτι, το παραδοσιακό Πισσουρκώτικο χαλλούμι είναι αναπόσπαστα μέρη της καθημερινής ζωής των πρωταγωνιστών, όλα συμβολίζουν τη διάθεση και την επιθυμία, κάθε μέρα να είναι υπέροχη».
Μέσα από την υψηλής αισθητικής παραγωγή, οι θεατές αντιλαμβάνονται τους άρρηκτους δεσμούς της Χαραλαμπίδης Κρίστης με την κοινωνία, την ευαισθησία της εταιρείας για το περιβάλλον, την οικογένεια, την κοινωνία και την κυρίαρχη αίσθηση ευθύνης που την χαρακτηρίζει. Μία ευθύνη που πάντα εκφράζεται μέσα από την υψηλή διατροφική αξία των προϊόντων της. Πρωταγωνιστικό ρόλο, έχει και το βανάκι της Χαραλαμπίδης Κρίστης συμβολίζοντας το κορυφαίο δίκτυο διανομής της εταιρείας, που κάθε μέρα καλύπτει μέσα από 3,200 σημεία πώλησης τις ανάγκες των καταναλωτών της, σε ολόκληρη την Κύπρο.
Μικροί και μεγάλοι θα ζήσουν την εμπειρία της «υπέροχης μέρας» σε κάθε σημείο αναφοράς του καθημερινού τους ταξιδιού, αφού η νέα καμπάνια της Χαραλαμπίδης Κρίστης βασίζεται σε μια omnichannel στρατηγική με στόχο τη συνεπή επικοινωνία και τη σύνδεση με τον κάθε Κύπριο ξεχωριστά. Η καμπάνια είναι σχεδιασμένη πολυεπίπεδα, ώστε ο καταναλωτής να έχει καθημερινή επαφή με τα προϊόντα μέσα από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα σημεία πώλησης, δια δραστικών ενεργειών με το βανάκι της εταιρείας και μέσω Digital activation, τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα social media.
Η τηλεοπτική καμπάνια συμπεριλαμβάνει μια equity και πέντε προϊοντικές ταινίες που θα εξελιχθούν τους επόμενους μήνες, προβάλλοντας τες αρχικά, αποκλειστικά στα Social media και στη συνέχεια στις μικρές μας οθόνες, υπενθυμίζοντάς μας καθημερινά τους λόγους που κάθε μέρα, όλη μέρα μπορεί να είναι υπέροχη!
Η παραγωγή των τηλεοπτικών ταινιών έγινε από την Semio Productions, σε σκηνοθεσία των Αργύρη Παπαδημητρόπουλο και Paris El Said.