Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

15.8 C
Nicosia
Τετάρτη 9 Απριλίου 2025 | 21:14

Toyota: Άνοιγμα στα οχήματα με τεχνολογία καυσίμου υδρογόνου

Η Toyota διαθέτει από σήμερα Τετάρτη το ανανεωμένο μοντέλο κυψελών υδρογόνου Mirai, με 30% μεγαλύτερη γκάμα, στην προσπάθειά της για την προώθηση της τεχνολογίας μηδενικών εκπομπών εν μέσω της αυξανόμενης ζήτησης για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Η Toyota απέτυχε μέχρι τώρα εξασφαλίσει ικανοποιητικές πωλήσεις για τα οχήματα με την τεχνολογία κυψελών (FCV), παρά την υποστήριξη της ιαπωνικής κυβέρνησης και τα οποία έχουν μια εξειδικευμένη τεχνολογία, εν μέσω ανησυχιών για έλλειψη σταθμών τροφοδοσίας, τις τιμές μεταπώλησης και τον κίνδυνο για εκρήξεις του υδρογόνου.

«Το νέο Mirai θα χρησιμεύσει ως ένα νέο σημείο εκκίνησης για τη δημιουργία μιας μελλοντικής κοινωνίας με βάση το υδρογόνο», ανέφερε η Toyota. Θα κοστίζει περίπου 5 εκατομμύρια γιεν (48.000 δολάρια) μετά τις επιδοτήσεις, περίπου το ίδιο με τον προκάτοχό του.

Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου η Toyota είχε πουλήσει μόνο 11.100 οχήματα πρώτης γενιάς του μοντέλου Mirai, σχεδόν έξι χρόνια μετά την κυκλοφορία του. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αποφεύγουν τα FCV υπέρ των ηλεκτρικών οχημάτων (EV).

Το 2019, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πούλησαν 2,1 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, 40% περισσότερο από ό, τι το προηγούμενο έτος, όπως αναφέρει ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας.

Το νέο λανσάρισμα του Mirai έρχεται αφότου ο πρωθυπουργός Γιοσιχίντε Σούγκα ανακοίνωσε τον Οκτώβριο το στόχο να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα στην Ιαπωνία έως το 2050.

Η Toyota είχε προγραμματίσει να χρησιμοποιήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 στο Τόκιο ως όχημα για να παρουσιάσει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου, με 100 λεωφορεία που προορίζονταν να μεταφέρουν τους επισκέπτες.

Τα νέα μέτρα στήριξης για τα FCV που ανακοινώθηκαν τον Σεπτέμβριο περιελάμβαναν την απαίτηση έργων με κρατικές επιδοτήσεις για την αύξηση των σταθμών φόρτισης υδρογόνου και προσπάθειες για μείωση της τιμής του καυσίμου.

Πηγή: Reuters

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!