Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

15.8 C
Nicosia
Τετάρτη 9 Απριλίου 2025 | 22:15

Νέα προσπάθεια για το 1450 – Τίθεται σε λειτουργία την Πέμπτη

Την Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023, το Κέντρο Επικοινωνίας 1450, θα τεθεί σε λειτουργία και θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 μέχρι τις 17:00. Το 1450, θα ενεργεί ως ενιαίο σημείο παροχής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης για τις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και την Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας.

Υπενθυμίζεται πως έγινε προσπάθεια ώστε να τεθεί σε λειτουργία στις 8 Μαρτίου 2023, ώστόσο κατά τη διάρκεια δοκιμαστικών κλήσεων που έγιναν, οι απαντήσεις που δίνονταν από το προσωπικό της ανάδοχης εταιρείας, δεν ήταν ικανοποιητικές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τίθεται σε λειτουργία την Πέμπτη

Όπως διευκρινίζεται στην ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας, του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας και του Υφυπουργείου Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, οι πολίτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην εν λόγω υπηρεσία, μέσω του παγκύπριου αριθμού 1450, για κλήσεις εντός Κύπρου (χωρίς χρέωση) ή μέσω του αριθμού +357 22 008020, για κλήσεις από εξωτερικό (με χρέωση).

Σημειώνεται πως, για διάστημα δύο (2) μηνών, το Κέντρο Επικοινωνίας θα λειτουργήσει σε πιλοτική βάση, ενώ η εκπαίδευση του προσωπικού θα είναι συνεχής, ούτως ώστε να διασφαλίζεται η παροχή έγκυρης, επικαιροποιημένης και ποιοτικής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης.

Προστίθεται ότι σε περιπτώσεις που χρειάζονται επιπρόσθετες διευκρινήσεις, αυτές θα τυγχάνουν διαχείρισης από τις αρμόδιες υπηρεσίες και θα δίνεται απάντηση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Το Κέντρο Επικοινωνίας 1450 έχει αναπτυχθεί με τη συνεργασία του Τμήματος Υπηρεσιών Πληροφορικής του Υφυπουργείου Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, και αναμένεται να συμβάλει καταλυτικά τόσο στην βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πολιτών όσο και στην ενίσχυση της αποδοτικότητας των Υπηρεσιών Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!