Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

19.8 C
Nicosia
Τετάρτη 9 Απριλίου 2025 | 19:18

«Πρέπει να έγινε τράκα»: Οι συνομιλίες του σταθμάρχη μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Κρίσιμης σημασίας για την διερεύνηση όσων συνέβησαν το βράδυ της φονικής σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη, που οδήγησε στο θάνατο 57 ανθρώπους, θεωρείται το καταγραφικό της επιβατικής αμαξοστοιχίας, που είναι στη διάθεση των Αρχών.

Στο πλαίσιο αυτό αποκαλυπτικά είναι τα ηχητικά ντοκουμέντα που έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας με πρωταγωνιστή τον κατηγορούμενο σταθμάρχη της Λάρισας ο οποίος επικοινωνεί με τον ρυθμιστή κυκλοφορίας στην Αθήνα.

Στις συνομιλίες φαίνεται βέβαιος ότι έδιωξε το μοιραίο Intercity 62 από τη σωστή κατεύθυνση:

Βασίλη, εσένα σου έδειχνε άνοδο ότι έφυγε το τρένο, έτσι δεν είναι;
Ναι.
Άνοδο.
Ναι.

Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης φαίνεται να παραδέχθηκε ενώπιων των αρχών πως ανέφερε στον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας σε ποια γραμμή θα κινούνταν λόγω φόρτου εργασίας.

Σε άλλο σημείο των συνομιλιών, μετά την σύγκρουση (στις 23.47), φαίνεται να ρωτάει ο ρυθμιστής κυκλοφορίας τι έχει γίνει.

Στον Ευαγγελισμό είναι λένε… Τι έχει γίνει;
Πρέπει να έγινε τράκα. 
Τι τράκα; Με ποιον;
Δεν ξέρω. Παντελή;
Ναι.
Από εδώ έφυγε στη γραμμή ανόδου. Τι έγινε, πώς και με τι κλειδιά σήμερα, δεν ξέρω τι γίνεται…
Εσύ από την ανόδου δεν το έδιωξες;
Από άνοδο…. Από άνοδο την έδιωξα από εδώ πέρα. Τώρα πώς γύρισαν τα κλειδιά αυτά και μπήκε στην κάθοδο;
Έχει γίνει τράμπα με το εμπορικό;
Ναι.
Σίγουρο είναι αυτό;
Ναι.
Έγινε.

Είκοσι λεπτά περίπου μετά τη μοιραία σύγκρουση (στις 23.41) ο σταθμάρχης Λάρισας επικοινωνεί με τον ρυθμιστή κυκλοφορίας, ο οποίος ρωτάει επίμονα τον σταθμάρχη από πού έδιωξε την αμαξοστοιχία 62.

Βασίλη;
Έλα.
Το 62 από που το έδιωξες;
Εεε;
Από πού το έδιωξες το 62;
Στη γραμμή ανόδου κανονικά.
Γιατί αυτοί λένε ότι έχει γίνει εμπορικό με τέτοιο, έχει γίνει σύγκρουση
ΑΜΑΝ!
Πότε έγινε αυτό;
Καλώς, δε ξέρω. Ο, τι και να σας πω…
Άνοδο δεν το έστειλες;
Ναι.
Και η άλλη κάθοδο. Έγινε.

Στις 00:06 ακολουθεί επικοινωνία με τη σταθμάρχη των Νέων Πόρων:

Βασίλη τι έχει συμβεί;
Έγινε τράκα.
Ναι πώς έγινε τράκα;
Δεν ξέρω. Ό,τι και να σου πω Ελένη, θα σου πω ψέματα. Τώρα πώς έγινε και μπήκε στην κάθοδο αυτό το τρένο… Δεν ξέρω. Κλείσε.
Εντάξει.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!