Με 385.000 δολάρια μισθό ζητεί να προσλάβει αεροσυνοδό για ένα από τα ιδιωτικά του τζετ το Netflix, την ώρα που έχει απολύσει εκατοντάδες εργαζομένους λόγω πτώσης στον αριθμό των συνδρομητών του.
Η δημοφιλής πλατφόρμα αναζητά υποψηφίους με «ανεξάρτητη κρίση, διακριτικότητα και εξαιρετικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών». Θα πρέπει επίσης να μπορούν να «είναι συγκεντρωμένοι και να αναζητούν πάντα κίνητρα αυτοβελτίωσης».
«Η αγορά για την συγκεκριμένη θέση προσφέρει συνήθως μεταξύ 60.000 και 385.000 δολάρια το χρόνο, κάτι που είναι σύμφωνο με τη φιλοσοφία της εταιρείας μας», αναφέρει στον ιστότοπό της η Netflix. Τονίζει δε ότι καθορίζει τον μισθό ενός υπαλλήλου λαμβάνοντας υπόψη διάφορους παράγοντες όπως το ιστορικό, την εμπειρία και οι δεξιότητές του.
Σημειώνεται ότι ο μέσος μισθός των αεροσυνοδών στις ΗΠΑ είναι λίγο πάνω από 62.000 δολάρια ετησίως, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ. Εντούτοις, η εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει τις λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού του μισθού των αεροσυνοδών της, σε επικοινωνία με το BBC.
Θέση για «δυνατούς» υποψηφίους
Η θέση, με έδρα το Σαν Χοσέ της Καλιφόρνιας, απαιτεί ταξίδια εντός και εκτός των ΗΠΑ και όπως διατείνεται η εταιρεία «Το συγκεκριμένο τμήμα, παρέχει εξαιρετικά ασφαλή και έμπιστη αεροπορική μεταφορά».
Τα καθήκοντα του/της συνοδού σε ένα «Super Midsize Jet», θα περιλαμβάνουν την επιθεώρηση του εξοπλισμού έκτακτης ανάγκης στο πιλοτήριο, την καμπίνα και γενικά στον χώρο πριν από την απογείωση. Όλα καλά έως εδώ.
Κάπου στην αγγελία όμως, αναφέρεται ότι οι υποψήφιοι θα πρέπει επίσης να μπορούν να σηκώνουν αντικείμενα τόσο βαριά όσο 13,6 κιλά, όταν φορτώνουν και αποθηκεύουν αντικείμενα στις πτήσεις.
Σημειώνεται ότι την Τρίτη, η εταιρεία ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2022, δείχνοντας ότι έχει προσθέσει 2,4 εκατομμύρια νοικοκυριά στη βάση συνδρομητών της, μετά από δύο συνεχόμενα τρίμηνα ζημιών.
Πιστεύεται ότι η περικοπή αυτού του εξόδου, είναι μια από τις πιο εύκολες επιλογές για τα νοικοκυριά σε περιόδους κρίσης. Ωστόσο, όπως αποδεικνύεται, οι άνθρωποι δεν μπορούν να μείνουν μακριά από τις συνδρομητικές πλατφόρμες, για μεγάλα χρονικά διαστήματα.