Το Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κατάρ ήταν το επιστέγασμα του ονείρου της Αργεντινής να γίνει ξανά Παγκόσμια Πρωταθλήτρια ύστερα από 36 χρόνια.
Το πάθος με το οποίο οι οπαδοί της συνόδευσαν τον Μέσι και τους συμπαίκτες του στα γήπεδα του Κατάρ ήταν ένα στοιχείο που οδήγησε την «Αλμπισελέστε» να παίξει ουσιαστικά στον τελικό με τη Γαλλία σαν να ήταν στην έδρα της. Κι αυτό το πάθος φάνηκε ξεκάθαρα στις πωλήσεις της φανέλας της ομάδας.
Όπως αναφέρει η αργεντίνικη εφημερίδα Clarin, η Adidas, τεχνικός χορηγός της Εθνικής ομάδας της Αργεντινής, ανέφερε αύξηση 55% στις πωλήσεις, αποτέλεσμα που όχι μόνο δεν ήταν αναμενόμενο αλλά και αίτημα δύσκολο να ικανοποιηθεί με τόσους πολλούς οπαδούς να περιμένουν.
Αυτός ο ενθουσιασμός όμως είναι ατελείωτος κι έτσι ο γερμανικός κολοσσός της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης είναι έτοιμος να λανσάρει μια νέα έκδοση της φανέλας των «Γκαούτσος»: αυτή με το τρίτο αστέρι που αντιπροσωπεύει την κατάκτηση του τρίτου Μουντιάλ, μετά από εκείνα του 1978 και του 1986.
Και όχι μόνο τα τρία αστέρια, αλλά η φανέλα που θα πωλείται από τη Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου θα φέρει το σήμα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο κέντρο, με το χρυσό έμβλημα της FIFA και τις λέξεις «Champions 2022».
Η φανέλα είναι η ίδια με εκείνη που είδαμε στους πανηγυρισμούς των παικτών στο στάδιο «Λουσάιλ». Η παραγωγή έχει ήδη ξεκινήσει, αλλά η τιμή πώλησης της νέας φανέλας δεν έχει ακόμη καθοριστεί.
Το ζεύγος Adidas-Αργεντινή συνεχίζει μαζί από το 1974, με τον γερμανικό οίκο να είναι πάντα παρών στις φανέλες της «Αλμπισελέστε» εκτός από μία περίπτωση, στο Παγκόσμιο Κύπελλο το 1986, όταν ο Μαραντόνα και οι συμπαίκτες του φόρεσαν εμφανίσεις της Le Coq Sportif.
Σε μόλις ένα χρόνο η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Αργεντινής (AFA) κατάφερε να εισπράξει περίπου 50 εκατομμύρια δολάρια μόνο από το δικαίωμα στις εμφανίσεις της Εθνικής. Πρόκειται για ρεκόρ όλων των εποχών, ενώ το ποσό αυτό δεν υπολογίζεται στο συμβόλαιο των 30 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως με την Adidas.