H 911 αποτελεί από τα «αγαπημένα» μοντέλα των ανεξάρτητων κατασκευαστών που δείχνουν να μην χάνουν ευκαιρία να πειράξουν τις κλασικές φόρμες του γερμανικού sportscar είτε ηλεκτρικά όπως η βρετανική Everatti είτε παραδοσιακά αν και με τάσεις επιπλέον ισχύος και όχι μόνο όπως η Singer.
Αν κάποιος επιθυμεί πάντως μια εκσυγχρονισμένη κλασική 911 δεν χρειάζεται πλέον να διασχίσει τον Ατλαντικό όπου βρίσκεται η έδρα της Singer καθώς η βρετανική Τheon Design επιμελήθηκε μια κλασική Carrera 4 της γενιάς 964 με θεαματικά αποτελέσματα.
Παρά το γεγονός ότι το μοντέλο που αποτελεί την αφετηρία ήταν τετρακίνητο, η βρετανική φίρμα αποφάσισε να αλλάξει την μετάδοση της κίνησης που στην εκσυγχρονισμένη εκδοχή της μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων το οποίο προέρχεται από την νεότερη 911 με την κωδική ονομασία 993 και συνδυάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Εκτός από την αλλαγή του συστήματος μετάδοσης, η Theon έχει αντικαταστήσει το σύνολο των εξωτερικών επιφανειών με νέες ανθρακονημάτινες οι οποίες συμβάλλουν στον συνολικό περιορισμό του βάρους σε 1.164 κιλά.
Στο επίκεντρο της έκδοσης παραμένει ο κλασικός ατμοσφαιρικός επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας των 4,0 λίτρων που είναι συνυφασμένος με την 911 και ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 400 ίππους και 476 Nm ροπής. Παρ΄όλα αυτά όσοι το επιθυμούν μπορούν να επιλέξουν από ένα ευρύ φάσμα, αερόψυκτων ή turbo επίπεδων εξακύλινδρων κινητήρων με ακόμα περισσότερη ισχύ.
Αναμενόμενα, με δεδομένη την επιπλέον ισχύ σε σχέση με το αρχέτυπο, ο βρετανός κατασκευαστής έχει τοποθετήσει ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από carbon δισκόφρενα. Στο πίσω τμήμα παρεπιδημεί επίσης μια ενεργή πτέρυγα ενώ σε αντίθεση με το μοντέλο όπου βασίζεται η συγκεκριμένη 911 που κατασκευάστηκε για πελάτη της Theon από την Χιλή, διαθέτει και σύστημα κλιματισμού.
Στα σύγχρονα στοιχεία συγκαταλέγονται και νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τα οποία παραμετροποιούνται μέσω πέντε διαφορετικών επιλογών καθώς ένα νέο σύστημα εξαγωγής που επίσης προσφέρει τις δυνατότητες ρύθμισης.
Εκτός από το μωβ απόχρωσης ανθρακόνημα που «στοιχειώνει» την εξωτερική εμφάνιση, η ίδια απόχρωση επικρατεί και στο εσωτερικό το οποίο συμπληρώνεται από καθίσματα Recaro Club Sport μπροστά και Touring πίσω, και τις χαρακτηριστικές δερμάτινες επενδύσεις που θυμίζουν πλέγμα στο ταμπλό και στο εσωτερικό των θυρών. Εκτός από τον κλιματισμό, τις σύγχρονες διατυπώσεις συμπληρώνει η παρουσία επαγωγικού συστήματος φόρτισης κινητών τηλεφώνων, ηχοσύστημα Focal καθώς σύστημα διασύνδεσης Bluetooth.
Bέβαια όλες οι παραπάνω βελτιώσεις δεν θα μπορούσαν να μην έχουν και ένα αντιστοίχως υψηλό τίμημα το οποίο διαμορφώνεται σε 435.000 ευρώ χωρίς να υπολογίζονται οι φόροι, η μεταφορά αλλά και το αυτοκίνητο που θα αποτελέσει τη βάση. Παράλληλα όσοι έχουν τη δυνατότητα να αντεπεξέλθουν στο παραπάνω τίμημα θα πρέπει να περιμένουν περίπου 18 μήνες προκειμένου να πάρουν στα χέρια τους το τελικό αποτέλεσμα.