Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

28.8 C
Nicosia
Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025 | 11:38

Δείτε τα μερίδια αγοράς σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου

Σταθεροποίηση καταγράφεται στις συνολικές συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας το πρώτο εξάμηνο του 2022 σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2021.

Την ίδια ώρα, σε ανοδική πορεία βρίσκονται οι συνδέσεις τύπου Fiber Optic λόγω της μετάβασης των συνδρομητών σε δίκτυα οπτικών ινών.

Μερίδια αγοράς στην σταθερή τηλεφωνία

Με βάση τα στοιχεία του Γραφείου του Επιτρόπου για τη Ρύθμιση Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων, η Cyta παρέμεινε στην κορυφή των παροχέων σταθερής τηλεφωνίας το δεύτερο τρίμηνο του 2022, με 55,3% σε σύγκριση με 56,1% το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς.

Οι απώλειες σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021 αγγίζουν το 2%, καθώς το μερίδιο που κατείχε εκείνη την περίοδο έφτανε το 57,1%.

4324035102150600 image

Ανοδικά κινήθηκε η Cablenet, με ποσοστό 25,8% από 24,5% το πρώτο τρίμηνο του 2022 και 24,7% στο τέλος του 2021.

Σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021 (22,4%), η Cablenet καταγράφει αύξηση πέραν του 3%.

Στο 11% διαμορφώθηκε το μερίδιο της Primetel στην σταθερή το δεύτερο τρίμηνο του 2022 σε σχέση με 11,% το πρώτο τρίμηνο του έτους και 11,9% τον Δεκέμβριο του 2021.

Σταθερή παραμένει η Epic με ποσοστό 7,9%, με αμελητέες αποκλίσεις από τα προηγούμενα τρίμηνα.

Συνδρομές σταθερής ευρυζωνικής πρόσβασης

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022 ο αριθμός συνδρομητών σταθερής ευρυζωνικής πρόσβασης αυξήθηκε κατά 3.875 συνδρομητές ή ποσοστό 1,1% σε σχέση με το 2021.

4324035617883294 image

Η χαμηλή αύξηση οφείλεται στην αυξημένη διείσδυση στα νοικοκυριά1 (93,4%), τα οποία παρουσιάζουν κορεσμό, που οδηγεί σε μικρότερη αύξηση του αριθμού συνδέσεων σε σχέση με τα προηγούμενα έτη.

Στην πρώτη θέση της ευρυζωνικής πρόσβασης βρίσκεται η Cyta, με μερίδιο αγοράς 57,6% το δεύτερο τρίμηνο του 2022 από 57,5% το πρώτο τρίμηνο και 56,9% το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Σταθερή παραμένει η Cablenet, με μερίδιο 23,4% το δεύτερο τρίμηνο σε σχέση με 23,5% το πρώτο τρίμηνο και 23% το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Στα ίδια επίπεδα παραμένει και η Primetel, με το μερίδιο αγοράς της να κυμαίνεται κοντά στο 12%.

Σε παρόμοια πορεία και η Epic, με το ποσοστό της στην ευρυζωνική πρόσβαση να αγγίζει το 7%.

Αξίζει να αναφερθεί ότι τρεις στους τέσσερις νέους συνδρομητές εξασφάλισε η Cyta, με τις υπόλοιπες εταιρείες, Primetel (10,4%), Cablenet (9,2%) και Epic (6,4%) να ακολουθούν με διαφορά.

IPTV και CableTV4

Σε ντέρμπι ανάμεσα σε Cyta (46%) και Cablenet (36,7%) εξελίχθηκαν το δεύτερο τρίμηνο του 2022 τα μερίδια αγοράς των παροχέων IPTV και CableTV.

H Cyta παραμένει στην κορυφή παρά τις απώλειες 0,3% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022 και 1,2% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

 

4324036484613738 image

Παρόμοιες απώλειες μετρά και η Cablenet (0,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022 και 1,3% συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο του 2021).

Σταθερή κοντά στο 13,5% παραμένει η Primetel, ενώ ετήσια αύξηση 1% μετρά η Epic, το μερίδιο της οποίας έφτασε στο 3,8%.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήBUSINESSΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΔείτε τα μερίδια αγοράς σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου