Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

8.8 C
Nicosia
Τετάρτη 16 Απριλίου 2025 | 8:32

BMW Z4: Σταθερή αξία

Η τρίτη κατά σειρά γενιά της Ζ4 πρωτοεμφανίστηκε το 2019, κατ΄επέκταση όπως επιβάλλει η συνήθης τακτική της BMW και όχι μόνο, βαίνει προς ανανέωση με τα πρώτα δείγματά της ανανεωμένης εκδοχής της να έχουν ήδη καταλάβει τα πεδία δοκιμών. 

Κατά τα φαινόμενα, η BMW περιορίστηκε σε ό,τι αφορά τις σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις καθώς, μια προσεκτική παρατήρηση στα συνήθη σημεία όπου οι κατασκευαστές εστιάζουν στις διαδικασίες ανανέωσης, προδίδει ότι δεν υπάρχουν αλλαγές ούτε στη γρίλια ούτε στην αισθητική των φωτιστικών σωμάτων, ενώ μόνο ο μπροστινός προφυλακτήρας δείχνει αναθεωρημένος στο κατώτερο τμήμα του, υιοθετώντας ορισμένες αλλαγές που αποσκοπούν στη βελτιστοποίηση της ροής αέρα.

Σε προφίλ, διακρίνεται ο χαρακτηριστικός αεραγωγός που τοποθετείται στους μπροστινούς θόλους και οποίος εξίσου παραμένει αμετάβλητος όπως άλλωστε και η χαρακτηριστική σχεδίαση των τροχών της έκδοσης M40i. 

Oι συγκεκριμένες λήψεις αφήνουν να διαφανεί επίσης ένα μέρος του εσωτερικού που επίσης δείχνει να μην υιοθετεί συνταρακτικές αλλαγές κάτι που σημαίνει ότι τουλάχιστον προς το παρόν η Ζ4 δεν θα επωφεληθεί από το Curved Display, εμμένοντας στο δίδυμο οθονών των 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment.

«Αμετακίνητο» σχεδιαστικά παραμένει και το πίσω τμήμα σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του μοντέλου αν και με δεδομένες τις πολλές ομοιότητες δεν αποκλείεται κάτι από όλα τα παραπάνω να αλλάξει στην πορεία της εξέλιξης του μοντέλου. 

Σε ό,τι αφορά την γκάμα εκδόσεων θα εξακολουθεί να απαρτίζεται από τις τετρακύλινδρες δίλιτρες εκδόσεις 20i, 30i, και την εξακύλινδρη με κινητήρα 3,0 λίτρων M40i, προσφέροντας ισχύ 197, 258 και 340 ίππων αντίστοιχα. Οι κινητήρες θα εξακολουθήσουν να συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων αν και δεν θα πρέπει να αποκλειστούν στοχευμένες βελτιώσεις που να αποσκοπούν στη βελτίωση της αποδοτικότητας των εκδόσεων του μοντέλου.

Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι τροποποιήσεις στην ανάρτηση η οποία σε κάθε περίπτωση δεν θα διαφοροποιηθεί ως προς τη διάταξη των διπλών ψαλιδιών για το μπροστινό άξονα και των πολλαπλών συνδέσμων για τον πίσω. 

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα η ανανεωμένη Z4 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της το 2023.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!