H γερμανική φίρμα προαναγγέλλει την πρεμιέρα της δεύτερης κατά σειρά γενιάς της δημοφιλούς GLC η οποία πλην όλων των άλλων θα ενδώσει σε περισσότερη υβριδική τεχνολογία
Ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα, δεύτερη γενιά του η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της την 1η Ιουνίου.
Μέχρι τότε η Mercedes-Benz δημοσιοποιεί ένα νέο teaser το οποίο αποτυπώνει το πίσω φωτιστικό σώμα, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η νέα GLC θα ακολουθήσει μια εξελικτική λογική σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, υπακούοντας πάντως στις τελευταίες αισθητικές τάσεις των Γερμανών όπως επιβεβαιώνει το spoiler και ο αεραγωγός που βρίσκεται πίσω από τον τροχό.
Ανεξαρτήτως του teaser, όπως είναι ήδη γνωστό από τις εμφανίσεις της GLC ως πρωτότυπου στα πεδία δοκιμών, η νέα γενιά θα μιμηθεί το εσωτερικό της νέας C-Class υιοθετώντας ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών σε συνδυασμό με ένα κάθετου προσανατολισμού infotainment με διαγώνιο 11,9 ιντσών.
Ακόμα σημαντικότερη και από τη νέα σχεδίαση θα είναι η ενσωμάτωση της τελευταίας εκδοχής του συστήματος MBUX το οποίο υπόσχεται νέες δυνατότητες που σχετίζονται με τη διαχείριση ενός “smart home” καθώς και με το streaming μουσικής ενώ βελτιωμένος επιστρέφει ο ψηφιακός βοηθός που ενεργοποιείται με την φωνητική εντολή Hey Mercedes και το σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας.
Ενδεικτικά, ο οδηγός, χάρη σε μια κάμερα τοποθετημένη χαμηλά στο μπροστινό τμήμα, θα έχει τη δυνατότητα να επιθεωρεί το έδαφος μπροστά και κάτω από το αυτοκίνητο, στοιχείο ιδιαιτέρως επιβοηθητικό όταν πρόκειται για off-road διαδρομές.
Παράλληλα, αναβαθμισμένη προδιαγράφεται η σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης με την συνδρομή περισσότερων συστημάτων επιτήρησης αλλά και την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης που θα εξασφαλίζει αυξημένες δυνατότητες σε όρους αυτόνομης οδήγησης. Το παρών θα δώσουν και στοιχεία όπως η αερανάρτηση αλλά και το σύστημα τετραδιεύθυνσης τα οποία αναμένεται να ανήκουν στην λίστα προαιρετικού εξοπλισμού.
Αφετηρία για την νέα GLC θα αποτελέσει η πλατφόρμα MRA2, μια βελτιωμένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής όπου βασίζεται η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της η οποία υπόσχεται ακόμα καλύτερη διάταξη που θα προσφέρει περισσότερους χώρους και άνεση στο εσωτερικό αλλά και ένα μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ.
Εκτεταμένη προδιαγράφεται η παρουσία της υβριδικής τεχνολογίας η οποία θα μεταφράζεται σε ήπιες και plug-in υβριδικές εκδόσεις με επίκεντρο τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel με χωρητικότητα 2,0 λίτρων, υποβοηθούμενους από ηλεκτρική τεχνολογία. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση των plug-in υβριδικών εκδόσεων οι οποίες αναμένεται να είναι τρεις –δύο βενζίνης και μια diesel- το σύνολο θα συμπληρώνει και μια μεγαλύτερη μπαταρία η οποία αναμένεται να εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που θα ξεπερνά τα 100 χλμ.