Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

16.8 C
Nicosia
Τρίτη 29 Απριλίου 2025 | 2:16

Τα προβλήματα που παραμένουν άλυτα από το 2014, έθεσε η ΕΚΥΣΥ στην Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας

Το πρόβλημα της αδυναμίας επικοινωνίας με την Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας και την ανάγκη για επίσπευση της διαδικασίας εξέτασης των αιτήσεων, έθεσε η Ένωση Κυπρίων Συνταξιούχων (ΕΚΥΣΥ) στον προϊστάμενο της Υπηρεσίας Ιωάννη Βασιλειάδη.

Σε ανακοίνωση η ΕΚΥΣΥ αναφέρει ότι σε συνάντηση με τον κ. Βασιλειάδη έθεσε «για ακόμη μια φορά τα σοβαρά προβλήματα που δυστυχώς συνεχίζουν να παρουσιάζονται από το 2014 μέχρι και σήμερα και δεν έχουν επιλυθεί σχετικά με την αδυναμία επικοινωνίας με την Υπηρεσία τόσο της ίδιας της Οργάνωσης όσο και των ενδιαφερόμενων συνταξιούχων».

Αναφέρει επίσης ότι τέθηκε και το ζήτημα της ανάγκης για επίσπευση της διαδικασίας εξέτασης των αιτήσεων γενικά και ιδιαίτερα της επίσπευσης της διαδικασίας εξέτασης των αιτήσεων χαμηλοσυνταξιούχων που ζητούν φροντίδα και δεν έχουν την «πολυτέλεια» να περιμένουν.

Επιπλέον, η ΕΚΥΣΥ ζήτησε να μην αποκόπτονται ή να μειώνονται επιδόματα και εκ των υστέρων να ενημερώνεται ο δικαιούχος για να προβεί σε ένσταση και πρότεινε «να ενημερώνονται οι δικαιούχοι εκ των προτέρων και αν δεν δώσουν ικανοποιητικές εξηγήσεις σε καθορισμένο χρονικό διάστημα, τότε να γίνεται η αποκοπή ή η διαφοροποίηση του ποσού».

Επίσης, η Οργάνωση υπέδειξε τις «λανθασμένες διαδικασίες που ακολουθούνται εξαιτίας του ότι ζητούνται πάρα πολλά στοιχεία ξανά και ξανά που μόνο ταλαιπωρία και χάσιμο χρόνου προκαλούν όπως είναι μεταξύ άλλων ο ασφαλιστικός λογαριασμός, στον οποίο η υπηρεσία μπορεί να έχει πρόσβαση μέσω των Υπηρεσιών Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

Τέλος η ΕΚΥΣΥ αναφέρει ότι υπέβαλε εισηγήσεις για βελτίωση του σχεδίου αφού φαίνονται εξόφθαλμα στρεβλώσεις που δημιουργούν αντιδράσεις από τους συνταξιούχους που αδικούνται.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο προϊστάμενος της Υπηρεσία ευχαρίστησε την ΕΚΥΣΥ για τις εποικοδομητικές της εισηγήσεις και προτάσεις και υποσχέθηκε ότι θα προσπαθήσει σταδιακά να επιλύσει αρκετά από τα προβλήματα που υπάρχουν.

Όπως αναφέρει η ΕΚΥΣΥ, αυτές τις μέρες αναμένεται να λειτουργήσει δοκιμαστικά στη Λευκωσία γραφείο εξυπηρέτησης των χαμηλοσυνταξιούχων και του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος ή και ελέγχου και παραλαβής των αιτήσεων. Προσθέτει ότι κάτι παρόμοιο αναμένεται να γίνει και σε άλλες επαρχίες ή και μέσω των ΚΕΠΟ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!