10.4 C
Nicosia
Δευτέρα 6 Ιανουάριος 2025 | 7:46

O όμιλος BMW στην πρώτη θέση σε πωλήσεις premium αυτοκινήτων

Στην πρώτη θέση σε πωλήσεις premium οχημάτων αναδείχτηκε μετά από χρόνια η αυτοκινητοβιομηχανία BMW στη Γερμανία το 2021, διαθέτοντας 2,21 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ξεπερνώντας κατά 100.000 τον μεγάλο της αντίπαλο, Mercedes.

“Θέλουμε να συνεχίσουμε κερδοφόρα και το 2022», δήλωσε ο Διευθυντής του τομέα Πωλήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας του Μονάχου, Πήτερ Νότα.

Η BMW επωφελήθηκε ιδιαίτερα από την υψηλή ζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά το ένα πέμπτο. Στην Κίνα, η εταιρεία πούλησε 8,% περισσότερα αυτοκίνητα. Με συνολικά 846.237 πωλήσεις αυτοκινήτων, η Κίνα% είναι η μεγαλύτερη ενιαία αγορά για την BMW. 

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της, σημείωσαν αύξηση 3,9%, αλλά στην ίδια τη Γερμανία κατέγραψαν όμως μείωση κατά 6,8%.

Η BMW επωφελήθηκε ιδιαίτερα από την υψηλή ζήτηση στις ΗΠΑ, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά το ένα πέμπτο πρόσφατα. Στην Κίνα, η εταιρεία με έδρα το Μόναχο πούλησε 8,9%  περισσότερα αυτοκίνητα. Με συνολικά 846.237 πωλήσεις αυτοκινήτων, η Λαϊκή Δημοκρατία είναι η μεγαλύτερη ενιαία αγορά. Στην Ευρώπη σημειώθηκε αύξηση 3,9%. Στη Γερμανία, ωστόσο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,8%.

Την ίδια ώρα, η Daimler  υποχώρησε μετά από χρόνια στη δεύτερη θέση το 2021, με πωλήσεις 2,05 εκατομμυρίων αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο. Ειδικά το τελευταίο τρίμηνο. του περασμένου έτους, η αυτοκινητοβιομηχανία της Στουτγάρδης παρέδωσε 464.130 αυτοκίνητα , σχεδόν κατά ένα τέταρτο λιγότερα σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020. Οι πωλήσεις πάντως ηλεκτρικών αυτοκινήτων Mercedes βρίσκονται σε επίπεδα ρεκόρ, καθώς αυξήθηκαν κατά περίπου 90%, σε 99.301 αυτοκίνητα το 2021.

Λόγω της μεγάλης έλλειψης ημιαγωγών, η Daimler δίνει προτεραιότητα στην εγκατάσταση των διαθέσιμων microchip σε πιο προσοδοφόρα μοντέλα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Χαμηλές «πτήσεις» για την Volkswagen

H Volkswagen βιώνει επίσης χαμηλά επίπεδα στις πωλήσεις της. Η έλλειψη ημιαγωγών έχει οδηγήσει τις πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 10 ετών. Παγκοσμίως, ο όμιλος παρέδωσε περίπου 8,9 εκατομμύρια αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία πέρυσι, λιγότερα κατά 4,5% από ό,τι το ήδη αδύναμο πρώτο έτος του κορονοϊού,όπως ανακοίνωσε η Volkswagen.

Η τελευταία φορά που οι πωλήσεις της VW ήταν  τόσο χαμηλές, ήταν το 2011. Η μείωση των πωλήσεων ήταν ιδιαίτερα υψηλή στη μεγάλη αγορά της Κίνας, όπου η VW διέθεσε 14,1% λιγότερα οχήματα , λόγω έλλειψης ημιαγωγών και προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Στη Βόρεια Αμερική, από την άλλη πλευρά, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 15,6%. Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων της VW αυξήθηκαν κατακόρυφα. Παγκοσμίως, ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας που έχει έδρα το Βόλφσμπουργκ, έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε 452.900. Το μερίδιο των συνολικών πωλήσεων ήταν 5%.

Στην Ευρώπη, η VW είναι σαφώς ο ηγέτης της αγοράς στα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα με μεγάλη διαφορά. Οι πωλήσεις plug-in υβριδικών αυτοκινήτων του ομίλου αυξήθηκαν κατά 61%, σε 309.500 οχήματα.

«Το 2021 έδειξε πώς αλλάζει το επιχειρηματικό μοντέλο της Volkswagen», εξήγησε ο Διευθυντής Πωλήσεων Κρίστιαν Νταλχάιμ. « Οι πηγές των εσόδων μας θα συνεχίσουν να αλλάζουν βήμα προς βήμα: από τα συμβατικά μοντέλα καύσης, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς εκπομπές ρύπων». Μέχρι το 2030, ο όμιλος στοχεύει κάθε δεύτερο αυτοκίνητο που πωλείται παγκοσμίως να είναι πλήρως ηλεκτρικό.

Στην πρώτη θέση σε πωλήσεις premium οχημάτων αναδείχτηκε μετά από χρόνια η αυτοκινητοβιομηχανία BMW στη Γερμανία το 2021, διαθέτοντας 2,21 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ξεπερνώντας κατά 100.000 τον μεγάλο της αντίπαλο, Mercedes

“Θέλουμε να συνεχίσουμε κερδοφόρα και το 2022», δήλωσε ο Διευθυντής του τομέα Πωλήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας του Μονάχου, Πήτερ Νότα.

Η BMW επωφελήθηκε ιδιαίτερα από την υψηλή ζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά το ένα πέμπτο. Στην Κίνα, η εταιρεία πούλησε 8,% περισσότερα αυτοκίνητα. Με συνολικά 846.237 πωλήσεις αυτοκινήτων, η Κίνα% είναι η μεγαλύτερη ενιαία αγορά για την BMW.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της, σημείωσαν αύξηση 3,9%, αλλά στην ίδια τη Γερμανία κατέγραψαν όμως μείωση κατά 6,8%.

Η BMW επωφελήθηκε ιδιαίτερα από την υψηλή ζήτηση στις ΗΠΑ, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά το ένα πέμπτο πρόσφατα. Στην Κίνα, η εταιρεία με έδρα το Μόναχο πούλησε 8,9%  περισσότερα αυτοκίνητα. Με συνολικά 846.237 πωλήσεις αυτοκινήτων, η Λαϊκή Δημοκρατία είναι η μεγαλύτερη ενιαία αγορά. Στην Ευρώπη σημειώθηκε αύξηση 3,9%. Στη Γερμανία, ωστόσο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,8%.

Την ίδια ώρα, η Daimler  υποχώρησε μετά από χρόνια στη δεύτερη θέση το 2021, με πωλήσεις 2,05 εκατομμυρίων αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο. Ειδικά το τελευταίο τρίμηνο. του περασμένου έτους, η αυτοκινητοβιομηχανία της Στουτγάρδης παρέδωσε 464.130 αυτοκίνητα , σχεδόν κατά ένα τέταρτο λιγότερα σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020. Οι πωλήσεις πάντως ηλεκτρικών αυτοκινήτων Mercedes βρίσκονται σε επίπεδα ρεκόρ, καθώς αυξήθηκαν κατά περίπου 90%, σε 99.301 αυτοκίνητα το 2021.

Λόγω της μεγάλης έλλειψης ημιαγωγών, η Daimler δίνει προτεραιότητα στην εγκατάσταση των διαθέσιμων microchip σε πιο προσοδοφόρα μοντέλα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Χαμηλές «πτήσεις» για την Volkswagen

H Volkswagen βιώνει επίσης χαμηλά επίπεδα στις πωλήσεις της. Η έλλειψη ημιαγωγών έχει οδηγήσει τις πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 10 ετών. Παγκοσμίως, ο όμιλος παρέδωσε περίπου 8,9 εκατομμύρια αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία πέρυσι, λιγότερα κατά 4,5% από ό,τι το ήδη αδύναμο πρώτο έτος του κορονοϊού,όπως ανακοίνωσε η Volkswagen.

Η τελευταία φορά που οι πωλήσεις της VW ήταν  τόσο χαμηλές, ήταν το 2011. Η μείωση των πωλήσεων ήταν ιδιαίτερα υψηλή στη μεγάλη αγορά της Κίνας, όπου η VW διέθεσε 14,1% λιγότερα οχήματα , λόγω έλλειψης ημιαγωγών και προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Στη Βόρεια Αμερική, από την άλλη πλευρά, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 15,6%. Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων της VW αυξήθηκαν κατακόρυφα. Παγκοσμίως, ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας που έχει έδρα το Βόλφσμπουργκ, έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε 452.900. Το μερίδιο των συνολικών πωλήσεων ήταν 5%.

Στην Ευρώπη, η VW είναι σαφώς ο ηγέτης της αγοράς στα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα με μεγάλη διαφορά. Οι πωλήσεις plug-in υβριδικών αυτοκινήτων του ομίλου αυξήθηκαν κατά 61%, σε 309.500 οχήματα.

«Το 2021 έδειξε πώς αλλάζει το επιχειρηματικό μοντέλο της Volkswagen», εξήγησε ο Διευθυντής Πωλήσεων Κρίστιαν Νταλχάιμ. « Οι πηγές των εσόδων μας θα συνεχίσουν να αλλάζουν βήμα προς βήμα: από τα συμβατικά μοντέλα καύσης, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς εκπομπές ρύπων». Μέχρι το 2030, ο όμιλος στοχεύει κάθε δεύτερο αυτοκίνητο που πωλείται παγκοσμίως να είναι πλήρως ηλεκτρικό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!